Xbox Live har stora och utdragna problem

Robot
Xbox Live har stora och utdragna problem
Medlem
Xbox Live har stora och utdragna problem

Låter som det är någon som ställer till med jävelskap som vanligt.

Medlem

Lyckades dock utan problem precis köpa Map-packet till Gears of War 2 via xbox.com


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem

Jag tror det är radikala PC-fanatiker som vill stoppa konsolspelandet med väpnade medel. Vore jag inte så fredligt sinnad skulle jag säga "heja heja".

Tråkigt för Xbox-spelare och Snoop to the double gee iofs...

Medlem

Jag önskar alla hackers bara kunde skaffa sig ett liv... Det är så trist att internet som är så bra ska också kännas farligt på det här viset. Har inte blivit hackad än, men känns ju som nån gång under ens livstid kommer man definitivt bli det

Medlem

Gör mig ingenting, jag har ingen anledning att använda min Xbox förrän nya Gears of War och Quantum Break släpps:D

Inaktiv

Xbox 360n har inga problem här, xbone däremot dummar sig en del.

Medlem
Skrivet av DarkZide8:

Jag önskar alla hackers bara kunde skaffa sig ett liv... Det är så trist att internet som är så bra ska också kännas farligt på det här viset. Har inte blivit hackad än, men känns ju som nån gång under ens livstid kommer man definitivt bli det

Hahahahahahahaha, Internet som är så bra? Utan internet hade vi nog inte haft en så fientlig existens mot allt o alla som gör något. Vare sig det gäller gameing eller annat så kommer altid någon vilja förstöra för någon. // Love for Anonymous!


signatur

Requiēscat in pāce ~

Inaktiv

Det har varit lite instabilt av och till, men det har inte varit nere hela tiden. Det har varit nere några timmar senaste veckan.

Medlem
Skrivet av Muthoz:
Skrivet av DarkZide8:

Jag önskar alla hackers bara kunde skaffa sig ett liv... Det är så trist att internet som är så bra ska också kännas farligt på det här viset. Har inte blivit hackad än, men känns ju som nån gång under ens livstid kommer man definitivt bli det

Hahahahahahahaha, Internet som är så bra? Utan internet hade vi nog inte haft en så fientlig existens mot allt o alla som gör något. Vare sig det gäller gameing eller annat så kommer altid någon vilja förstöra för någon. // Love for Anonymous!

Internet är bra för globalisering och informationssökande iaf, men det brister på många andra delar. Beroendet har blivit stort bland den stora folkmassan och det känns som om folk skulle tappa hoppet om de skulle vara utan internet i en månad eller två.

Bäst är nog utvecklingen utav mobiltelefoner, där vi till en början betalade för samtal och sms, men det är nu gratis och vi betalar för att kunna surfa istället. Ofta lika roligt att folk vill värna om sina privatliv men lägger ut hela sina privatliv på facebook, instagram och whatever.

Bästa utvecklingen med internet för min del är nog internetbanken och möjligheten att betala räkningar via internet tror jag, var vare sig billigt eller smidigt att betala räkningar innan dess.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Muthoz:
Skrivet av DarkZide8:

Jag önskar alla hackers bara kunde skaffa sig ett liv... Det är så trist att internet som är så bra ska också kännas farligt på det här viset. Har inte blivit hackad än, men känns ju som nån gång under ens livstid kommer man definitivt bli det

Hahahahahahahaha, Internet som är så bra? Utan internet hade vi nog inte haft en så fientlig existens mot allt o alla som gör något. Vare sig det gäller gameing eller annat så kommer altid någon vilja förstöra för någon. // Love for Anonymous!

Men det är ju för att människor beter sig som skit - internet är ju bara teknologin och den gör att jag kan svara dig utan problem fastän jag sitter på landet, jag kan kolla lätt upp mina universitets-tider och kurslitteratur-listor m.m, kan se tv-program när jag vill istället för vakta tv:n vid en viss tid, sköta mitt bankkonto utan att ta mig till stan varje gång etc

Medlem

Det kanske var tur att det inte blev något av "always-online"-planerna?

Medlem

Det är alltså inte bara Playstation som är drabbat. Många har klagat på Sony och hävdat att Xbox live är mycket stabilare.

Oavsett tjänst finns det alltid en risk att det går ner.

Avstängd

Förstår fortfarande inte varför psn problemen från 2011 måste tas upp varje gång Live är nere. Varför inte då nämna hur Live var nere över en vecka 2007 eller RROD problemet som rörde över 54% av alla sålda 360n...


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

1
Skriv svar