Black Death är ett medeltida, hyperrealistriskt DayZ – med pestsmitta

Robot
Black Death är ett medeltida, hyperrealistriskt DayZ – med pestsmitta

Något för dig som alltid drömt om att leva under den eländigaste och skitigaste av epoker.


Medlem
Black Death är ett medeltida, hyperrealistriskt DayZ – med pestsmitta

Såg tyvärr inte så kul ut som jag hoppats på


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

MEG
Medlem

Hrm tror tyvärr på fail, dels tror jag det blir för tråkigt och med tanke på alla som brukar springa omkring och döda alla i liknande mmo så nej, inget för mig iaf.


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Intressant.

Skönt med ett survival där man kan visa sig utan att vara rädd för snipers osv.

Medlem
Skrivet av popperino:

Intressant.

Skönt med ett survival där man kan visa sig utan att vara rädd för snipers osv.

Pilbågar?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

farmingi simulator ano 1320?


signatur

New life, New hope

Medlem

Såg riktigt stelt ut, och walkanimationen var inte synkad med hastigheten som han rörde sig framåt.
Annars verkar det vara ett intressant koncept, men jag har lärt mig av misstaget med Dayz och kommer undvika köpa early access igen på denna typen av spel ^^

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Såg riktigt stelt ut, och walkanimationen var inte synkad med hastigheten som han rörde sig framåt.
Annars verkar det vara ett intressant koncept, men jag har lärt mig av misstaget med Dayz och kommer undvika köpa early access igen på denna typen av spel ^^

Jag önskar jag lärt mig tidigare - tror jag har 20-30 early access spel liggandes..om det räcker


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Glömde man lägga till färger eller är det ett Xbox 360-spel?

Medlem
Skrivet av Mabec:

Glömde man lägga till färger eller är det ett Xbox 360-spel?

Du vet väl att allt var brunt på medeltiden? Det har jag minsann sett på TV!

Medlem

Jag är väl fel ute. Men jag gillar detta faktiskt. Trött på alla gliders som är ute efter att döda stup i kvarten

Medlem
Skrivet av Tomten:
Skrivet av Mabec:

Glömde man lägga till färger eller är det ett Xbox 360-spel?

Du vet väl att allt var brunt på medeltiden? Det har jag minsann sett på TV!

Precis som allt under 30-40 talet var svart/vit!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Ja, slutar väl som alla andra i fragfest pvp istället för samarbete men jag tror nog jag kommer att hålla ögonen på den här titeln ändå.

Medlem
Skrivet av Ricomaniac:

Jag är väl fel ute. Men jag gillar detta faktiskt. Trött på alla gliders som är ute efter att döda stup i kvarten

Svartvitt kanske, men bajsbrunt hör till föregående generation. Inte föregående sekel.

Medlem

Jag tror att jag har missat poängen med detta spel...
Såg för övrigt rätt fridfullt ut, i kontrast till den hiskeliga titeln..:)


signatur

www.SpecialLuftvapen.se -- helautomatiska luftvapen (4,5 mm)

www.xsys-clan.se

Medlem

Kändes nästan som att det hela var ett för tidigt "April skämt" :/

FM-guru
F.d. Sisyr

Både titeln och den grafiska profilen fick mig i alla fall att tänka på filmen Black Death. En atmosfär likt den i filmen skulle kunna bli något riktigt fint, men det skulle tyvärr inte alls funka i ett MMO.

Medlem
Skrivet av popperino:

Intressant.

Skönt med ett survival där man kan visa sig utan att vara rädd för snipers osv.

Därför finns det jägare med som yrke, en pil i halsen och en högrep i ryggen från en bonde. Nej man får ju hoppas på att man slipper sånt. Provade Bf3 Ca: 3 timmar , vart Delete efter det....

Releasehästryttare

Vem kommer spela bonde när alla andra kommer spela militia och bara stjäla det du producerar .. men utöver det ser ut som ett intressant spel.

Medlem

Det är ju en klassiker i sådan här spel att springa runt och döda alla dom som gjort allt grovjobb och lagt ner tid på att producera m.m

Vips har du allt som andra slitit för i timmar.

Vore dock kul att få veta hur djupt detta spel är, bygga baser/slott m.m

Medlem

Sean Bean dör.

Medlem

Kommer garanterat att invaderas av ryssar som dödar alla som försöker bygga upp någonting. - fri licens att bete sig som ett svin i spel lockar alltid till sig dylika idioter.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

det slottet som man ser i filmen påminner om bloody barons från the witcher 3

Medlem

Vill se mer djupgående ingame film hur detta spel är.

Just nu kommer alla att spela riddare och döda alla direkt för att snabbt få loot. Ingen kommer möda sig att skaffa sig nått när man bara kan döda någon som gjort jobbet åt en.

Kommer bli ett jävla KOS.

Skrivet av Ankh:
Skrivet av Tomten:
Skrivet av Mabec:

Glömde man lägga till färger eller är det ett Xbox 360-spel?

Du vet väl att allt var brunt på medeltiden? Det har jag minsann sett på TV!

Precis som allt under 30-40 talet var svart/vit!

precis som allt på 70 talet var Hippie Färgat!


signatur

New life, New hope

Medlem
Skrivet av kalle.lindestrom:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Tomten:
Skrivet av Mabec:

Glömde man lägga till färger eller är det ett Xbox 360-spel?

Du vet väl att allt var brunt på medeltiden? Det har jag minsann sett på TV!

Precis som allt under 30-40 talet var svart/vit!

precis som allt på 70 talet var Hippie Färgat!

Precis som allt på 80-talet var pastellfärgat!

1
Skriv svar