Fräcka Fredag – Rätt åt Naughty Dog, Kingdom Come och mer!

Robot
Fräcka Fredag – Rätt åt Naughty Dog, Kingdom Come och mer!
Medlem
Fräcka Fredag – Rätt åt Naughty Dog, Kingdom Come och mer!

Säg inte "embräjjsar" mer. Annars bra!

Medlem

Tycker fräcka fredag är ett bra namn behövs inte ändras.

Medlem

Varför tar ni inte upp det som faktiskt betyder något? - Porren.
Väljer porren att nyttja VR så slår det, titta bara tillbaka på valet av VHS & Blueray.

Medlem

Det heter Blu-ray Disc.


signatur

autograph

Medlem

Man åker inte till Prag för att testa spel.......... man åker till Prag för att dricka pilsner!!!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av svartlock:

Man åker inte till Prag för att testa spel.......... man åker till Prag för att dricka pilsner!!!

Jag har bevis flr att Jocke multitaskade bra.


signatur
Medlem
Skrivet av Pa-pa-pastorn:

Säg inte "embräjjsar" mer. Annars bra!

Säg inte åt folk vad de inte ska säga.

Medlem
Skrivet av Sabel1:
Skrivet av Pa-pa-pastorn:

Säg inte "embräjjsar" mer. Annars bra!

Säg inte åt folk vad de inte ska säga.

Säg inte åt folk att inte säga åt folk vad de ska säga. Men jag ska omformulera;
Hej FZ. Jag är en kille på många jordsnurr som tycker att ni gör ett superduper-program! Det är ganska bra med engelska uttryck ibland, jag är åål four exotiska inslag (haha pardon my french). Men iblaaaand blir det helt enkelt too mutsch. När man vill embräjjsa en bra imööörsjon i en bra webbisode kan det bli over the topp.

Medlem

Bra avsnitt som vanligt. Dock har jag lite små saker att påtala. Om dessa fixas till så skulle Fräcka Fredag vara superbra

För det första håller jag med pastorn här över. Mycket engelska uttryck, det finns fullgoda svenska ditton som passar utmärkt att använda.

För det andra. Jocke, ljudet från din mick är väldigt ojämn. I vissa avsnitt hörs du jättebra och i vissa, som det här hörs du sämre än Kalle. Jag spanade in er i detta avsnitt och såg att Kalles mick satt närmare munnen än din. Kan vara något att tänka på.

Keep up the good work, eller som man kan säga på svenska. Fortsätt leverera grabbar !

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av schmuttah:

Bra avsnitt som vanligt. Dock har jag lite små saker att påtala. Om dessa fixas till så skulle Fräcka Fredag vara superbra

För det första håller jag med pastorn här över. Mycket engelska uttryck, det finns fullgoda svenska ditton som passar utmärkt att använda.

För det andra. Jocke, ljudet från din mick är väldigt ojämn. I vissa avsnitt hörs du jättebra och i vissa, som det här hörs du sämre än Kalle. Jag spanade in er i detta avsnitt och såg att Kalles mick satt närmare munnen än din. Kan vara något att tänka på.

Keep up the good work, eller som man kan säga på svenska. Fortsätt leverera grabbar !

Jag tar på mig den. Nu har jag äntligen lärt mig separera kanaler i Sony Vegas så ska ljudojämnheter vara ett minne blott!


signatur
1
Skriv svar