Dead Island-samling kommer till PS4, pc och Xbone i vår

Robot
Dead Island-samling kommer till PS4, pc och Xbone i vår
Inaktiv
Dead Island-samling kommer till PS4, pc och Xbone i vår

Kan inte annat än tacka nej till Dead Island (1). Då rekommenderar jag hellre Dying Light.

Medlem

Som sagt...Skippa det här, skaffa Dying Light. Väldigt likt i mycket men mycket bättre i allt.

Medlem

Ett spel jag inte kan rekommendera till någon, ints ens för slänga bort en helg på med kompisar. Du kommer förmodligen inte vilja lägga 40 dollar på dessa två titlar.

Medlem

Jag tycker ni har tråkig inställning! Dead Island var roligt skulle jag allt vilja påstå!


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Jag blev besviken av Dying Light. Detta spelet var mycket bättre enligt mig. Om man satte sig in i både Dying Light och Dead Island så tycker jag att Dead Island var roligare. Och man slipper tråkiga boss Quicktime events! 10+


signatur

Varför skriver ni om detta nu?

ELF
Medlem

Kan rekommendera Dead Island. Hoppas andra spelet blir av någon gång bara. Kommer kännas tomt i kroppen när jag spelat klart Dying Light.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

dead island 1 och riptide var roliga spel, sure dom hade sina stunder med buggar men det mesta av det försvann med tiden, tycker inte spelen är dåliga alls.

Ser fram emot tvåan när den väl kommer

Medlem

Jag tyckte 2an var roligt, speciellt i COOP med polare. Men tröttnade ganska fort, var lite tjatigt att behöva fixa med vapnen så ofta. Dying Light är strået vassare, även om man även där fixar med vapen men de håller längre där tycker jag speciellt när man kommit upp lite i level.


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

1
Skriv svar