Då släpps Day of the Tentacle: Remastered – detta krävs av din dator

Robot
Då släpps Day of the Tentacle: Remastered – detta krävs av din dator
Medlem
Då släpps Day of the Tentacle: Remastered – detta krävs av din dator

Åh, äntligen! Jag minns originalet med sådan oerhörd värme och är medveten om att det finns en rejäl risk att spelet inte kommer att leva upp till min nostalgiska, idealiserade bild i samband med att jag spelar det igen, men det är helt enkelt en risk jag får ta:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Fz.se:
Systemkraven för Day of the Tentacle: Remastered är släppta.

Me (Glorious PC gaming master race):

No worries


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem
Skrivet av beersgarden:

Åh, äntligen! Jag minns originalet med sådan oerhörd värme och är medveten om att det finns en rejäl risk att spelet inte kommer att leva upp till min nostalgiska, idealiserade bild i samband med att jag spelar det igen, men det är helt enkelt en risk jag får ta:)

Jag spelade om det i somras och det levde upp till min nostalgiska bild iaf. Hade bara hoppats att det kunde komma ett nytt spel i samma serie för jag minns ju alla pussel från ungdomens dar

Medlem

Nej, tror nog det blir för tungt för mitt Gameboy.

Förlåt ni som sitter på datorer med en windows version i runskrift!

Skämst åsido - det är väl dags att jag tar och upplever vad Day of the Tentacle är. Får höra så mycket positivt om det.

Medlem

Så ett spel jag rullade på min 486 behöver efter lite postprocessing-filters en Dual Core och GTX 460?

Medlem

Skulle aldrig köpa det till något annat en vitan. Gammla spel har jag inte tid med när jag väl är hemma.

MEG
Medlem

Blir ett givet köp, hoppas att det är så bra som jag minns det...


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Det var bättre förr........och ju förr desto bättre

Medlem

Ser rikgit mycket fram emot detta. Jag har varma minnen från när man satt och spelade igenom det som liten parvel.

Medlem
Skrivet av superapan:

Så ett spel jag rullade på min 486 behöver efter lite postprocessing-filters en Dual Core och GTX 460?

Kraven kommer ifrån OS rekomendationerna och att "filtren" körs i opengl 3. Både opengl 3 och gtx 260 släpptes 2008 så majoriteten av kraven kommer därifrån.

1
Skriv svar