Mördarrobotarna anfaller i trailer för nya expansionen till Fallout 4

Robot
Mördarrobotarna anfaller i trailer för nya expansionen till Fallout 4
Medlem
Mördarrobotarna anfaller i trailer för nya expansionen till Fallout 4

Så the mechanist vann alltså mot AntAgonizer i fallout 3. ser ju ut som en rätt okay dlc det, men tycker de har lite fel fokus, bygga grejer i fallout 4 var en av de sakerna som.var mindre skoj för min del iaf.

Medlem

Får väl säga att det ser coolare ut än jag trodde.

Medlem

Jag sitter bara och hoppas på att de låter Obsidian göra ett nytt Fallout spel och visar vart skåpet ska stå. FO4 var ju tamefan uselt RPG. Kul shooter, men absolut uselt RPG för en sådan jätte som Bethesda.

Ambassadör
Xbox

Bra att de börjar pumpa ut DLC nu, så att spelet kan bli färdigt snart och det blir dags att införskaffa det. Är lite sugen!


signatur

Jump in.

Medlem

Har själv ganska "hollywoodifierade" erfarenheter av FO4. Kanske lite episka* stories med coolt pangpang, men det finns inget djup i det hela. Låt mig uttrycka lite poesi gällande saken:
O du falloutspel - du gråa laglösa apokalyptiska djungel till anarki. Låt mig gå fri. Låt mig bli övergiven. Ja, låt mig även bli driven till ensamhetens fördärv så att jag till slut kan finna mig själv fast utan... *filosofisk paus* ...en ack så himla överkommunicerande wannabecruise i huvudrollen. För den där cruise kan verkligen inte sluta hålla käft. Ser ni? T.o.m hans inkodade existens förstör min vackra poesi.

Medlem

Bygga saker. Fallout. Man blir ju mindre sugen på detta spel hela tiden.


signatur

Reminder: SAM = Speed bump -GGTharos

Medlem
Skrivet av The Puffybear:

Har själv ganska "hollywoodifierade" erfarenheter av FO4. Kanske lite episka* stories med coolt pangpang, men det finns inget djup i det hela. Låt mig uttrycka lite poesi gällande saken:
O du falloutspel - du gråa laglösa apokalyptiska djungel till anarki. Låt mig gå fri. Låt mig bli övergiven. Ja, låt mig även bli driven till ensamhetens fördärv så att jag till slut kan finna mig själv fast utan... *filosofisk paus* ...en ack så himla överkommunicerande wannabecruise i huvudrollen. För den där cruise kan verkligen inte sluta hålla käft. Ser ni? T.o.m hans inkodade existens förstör min vackra poesi.

Vi ser och vi upplever...Fantastiskt!

Medlem

Nja ser faktiskt inte så kul ut. Får se vad övriga dlc kommer vara.

Medlem
Skrivet av Mjau123:

Så the mechanist vann alltså mot AntAgonizer i fallout 3. ser ju ut som en rätt okay dlc det, men tycker de har lite fel fokus, bygga grejer i fallout 4 var en av de sakerna som.var mindre skoj för min del iaf.

Jag tror att den nya mechanisten är den där ungen från FO3 som avgudar AntAgonizer och the mechanist.

Medlem

Har det nya survival-läget släppts än? Eller kommer det i samband med expansionen?


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem
Skrivet av T.Mani:

Har det nya survival-läget släppts än? Eller kommer det i samband med expansionen?

Folk har klagat en del på informationen om hur det nya survival läget ska fungera. Och Beth's svar var att de fortfarande gör ändringar och testar nya funktioner. Men det var iofs för en dryg månad sen.
Kom väl en update för nån vecka sen? bara att starta och testa.

Medlem

Har svårt att ta mig förbi första timmarna utan att tappa intresse för fallout 4 tyvärr. Önskar nästan att dom skippat alla karaktärer helt, de är outhärdliga.

Systemet med modulärt armor var horribelt.
Istället för att jag har 55 bobby pins efter en timme och alla låsta lådor innehåller skräp så önskar jag att jag hade 1 bobby pin efter en timme och jag fick back-tracka till en tidigare låda där jag fick något roligt ur den..
Som sagt alla karaktärer får mig att vilja ta snabbaste vägen ur konversationen och springa där ifrån.
Och dessa saker tillsammans plus mer gör att det är en plåga att utforska kartan.
Har installerat om det och försöker komma på ett sätt att göra det roligt för mig själv med någon galen karaktär, men det går inte toppen än så länge.

Medlem
Skrivet av Mjau123:

Så the mechanist vann alltså mot AntAgonizer i fallout 3. ser ju ut som en rätt okay dlc det, men tycker de har lite fel fokus, bygga grejer i fallout 4 var en av de sakerna som.var mindre skoj för min del iaf.

Det är nog inte samma Mechanst. En av The Silver Shrouds antagonister heter The Mechanist, så antagligen är det olika personer som inspirerats av samma sak.

1
Skriv svar