Årets galenpanna! Snubbe spelar WoW med dansmatta

Robot
Medlem
Årets galenpanna! Snubbe spelar WoW med dansmatta

Dansmatta, vilken n00b. faceroll är hur man spelar, moderna MMOs.

Medlem
Skrivet av Salami:

Dansmatta, vilken n00b. faceroll är hur man spelar, moderna MMOs.

Yep faceroll gaming är inne numera.

Medlem

desa -> dessa.
Har ni ingen funktion för stavningskontroll innan publicering?

För övrigt undrar jag vad du egentligen menar med den här meningen: "Om du inte bryr dig om att se hela spektaklet från början finns desa sparade via hans profil."
Om jag INTE bryr mig om att se hela spektaklet från början är det väl ointressant att de finns sparade via hans profil? Jag jag däremot bryr mig och vill se det från början är det bra att veta att de går att se i efterhand.

Medlem

Kul för honom, lite fame för massa tid investerad. Inget nyhetsvärde för en professionell svensk spel sida som FZ.

Ska man spela in sig själv när man facerollar på en keyboard i en WoW Raid och får loot/pris för det man åstadkommit.


signatur

“Too weird to live, too rare to die”

Medlem

Lamt att se folk klaga ovan. Men jag måste själv bidra med att säga att: rubriken hade varit utmärkt utan tillägget "årets galenpanna!", särskilt med tanke på att 75% av året kvarstår (då det är Mars).

Medlem
Skrivet av Incal:

desa -> dessa.
Har ni ingen funktion för stavningskontroll innan publicering?

För övrigt undrar jag vad du egentligen menar med den här meningen: "Om du inte bryr dig om att se hela spektaklet från början finns desa sparade via hans profil."
Om jag INTE bryr mig om att se hela spektaklet från början är det väl ointressant att de finns sparade via hans profil? Jag jag däremot bryr mig och vill se det från början är det bra att veta att de går att se i efterhand.

Vadå "Jag jag" fan, hatar folk som stavar snett.

Medlem
Skrivet av Incal:

desa -> dessa.
Har ni ingen funktion för stavningskontroll innan publicering?

För övrigt undrar jag vad du egentligen menar med den här meningen: "Om du inte bryr dig om att se hela spektaklet från början finns desa sparade via hans profil."
Om jag INTE bryr mig om att se hela spektaklet från början är det väl ointressant att de finns sparade via hans profil? Jag jag däremot bryr mig och vill se det från början är det bra att veta att de går att se i efterhand.

Ja du, du har inte full koll på ditt eget skriftspråk så var inte så bitter mot andra.
Även om FZ verkar ha redigerat det sista stycket lite avigt så begriper nog de flesta andra att de hänvisar till Rudesims profil om man vill se hela serien från början istället för att hoppa in i en livesändning.

Medlem
Skrivet av Incal:

desa -> dessa.
Har ni ingen funktion för stavningskontroll innan publicering?

För övrigt undrar jag vad du egentligen menar med den här meningen: "Om du inte bryr dig om att se hela spektaklet från början finns desa sparade via hans profil."
Om jag INTE bryr mig om att se hela spektaklet från början är det väl ointressant att de finns sparade via hans profil? Jag jag däremot bryr mig och vill se det från början är det bra att veta att de går att se i efterhand.

Du gnäller på att dom råkade skriva desa istället för dessa, men själv sitter du och skriver jag jag. Hyckleri på hög nivå, och det dom garanterade menade om man inte bryr sig och inte orkar se hela videon så kan man kolla där det sparats och spola fram.

Din förmåga att förstå saker är då inte på topp at all.

Medlem
1
Skriv svar