Röjarspelet Gang Beasts frälser Playstation VR med galen multiplayer

Robot
Röjarspelet Gang Beasts frälser Playstation VR med galen multiplayer
Medlem
Röjarspelet Gang Beasts frälser Playstation VR med galen multiplayer

Hur i hela friden ska VR fungera till detta?

Medlem
Skrivet av koleny:

Hur i hela friden ska VR fungera till detta?

tror det blivit lite storhetsvansinne när det kommer till VR, förövrigt tycker jag online får komma till pc versionen med så kanske man kommer köpa det. För svårt att lira med någon hemma om man kanske råkar vara själv för stunden då kanske man vill banka skiten ur folk på nätet

Medlem
Skrivet av koleny:

Hur i hela friden ska VR fungera till detta?

Troligt vis som det funkar nu. Jag tror att man kommer titta ner på dem.

Skrivet av koleny:

Hur i hela friden ska VR fungera till detta?

Varje gång du hulkar ner huvudet i hinken så skallar du motståndaren. Det är sant!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Har hört att tredjepersonsvy orsakar mindre besvär än förstaperson i VR.
Jag vet naturligtvis inte om det verkligen är så eller ej eftersom jag själv aldrig testat.

Medlem
Skrivet av Ahris:

Har hört att tredjepersonsvy orsakar mindre besvär än förstaperson i VR.
Jag vet naturligtvis inte om det verkligen är så eller ej eftersom jag själv aldrig testat.

Jag blir själv inte åksjuk men men jag kan tänka mig att det kan minska åksjukan. Man jag kan bara säga att det funkar bra i vr då jag testat Herobound och Adenture time på gear vr.

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av koleny:

Hur i hela friden ska VR fungera till detta?

tror det blivit lite storhetsvansinne när det kommer till VR

Håller jag absolut med om. Många spel som lägger till stöd för sakens skull. Ser inte riktigt poängen med VR i spel utan förstapersonsvy.

Medlem
Skrivet av Lombra:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av koleny:

Hur i hela friden ska VR fungera till detta?

tror det blivit lite storhetsvansinne när det kommer till VR

Håller jag absolut med om. Många spel som lägger till stöd för sakens skull. Ser inte riktigt poängen med VR i spel utan förstapersonsvy.

Jo exakt, särskilt inte i spel som till exempel gang beast eller liknande. Men men alltid några som kommer trivas med det så fun for them.
själv vet jag inte om jag någonsin kommer orka införskaffa mig VR, inte för det höga priset. Men bara mer att man börjar känna att det är nog något jag kommer tycka om i början men sedan kommer den bara ligga och samla damm.

Medlem

Jag väntar på A Link to the Past till VR...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Avstängd

Får mig att tänka på NODE. Hoppas grabbarna ska VR köra detta, dom som har visat så mycket roliga VR spel upplevelser.

1
Skriv svar