Survival Mode till Fallout 4 tillgängligt via Steam

Robot
Survival Mode till Fallout 4 tillgängligt via Steam
Medlem
Survival Mode till Fallout 4 tillgängligt via Steam

Någon som vet vad som händer med den gamla max svårighetsgraden då? Hette inte den också Survival?

Medlem
Skrivet av Ghan:

Någon som vet vad som händer med den gamla max svårighetsgraden då? Hette inte den också Survival?

Jo men den var egentligen ganska menlös eftersom den gjorde samma sak som de övriga svårighetsgraderna.

Jag hoppas att det omdesignade läget gör namnet rättvisa istället för att bara fixa ännu fetare bullet sponges.

Medlem

Vore kul om man kunde få ha en riktig vän att ha som companion istället för nån dum AI.

Medlem

Vet inte om ni har nämnt det redan, men survival mode kommer även till konsollerna.

Medlem
Skrivet av Påskmust:

Vet inte om ni har nämnt det redan, men survival mode kommer även till konsollerna.

Dom har nämnt det vid något tidigare tillfälle, men vi som äger pc versionen är först med att testa survival

Inaktiv

Passande att jag är ledig i två dagar nudå

Inaktiv
Skrivet av Ahris:
Skrivet av Ghan:

Någon som vet vad som händer med den gamla max svårighetsgraden då? Hette inte den också Survival?

Jo men den var egentligen ganska menlös eftersom den gjorde samma sak som de övriga svårighetsgraderna.

Jag hoppas att det omdesignade läget gör namnet rättvisa istället för att bara fixa ännu fetare bullet sponges.

Är hyffsat säker på att Survival Mode ska göra att fiender dör "lättare" men att även du tål mindre, alltså närmare realism.

Medlem
Skrivet av anon_119148:
Skrivet av Ahris:
Skrivet av Ghan:

Någon som vet vad som händer med den gamla max svårighetsgraden då? Hette inte den också Survival?

Jo men den var egentligen ganska menlös eftersom den gjorde samma sak som de övriga svårighetsgraderna.

Jag hoppas att det omdesignade läget gör namnet rättvisa istället för att bara fixa ännu fetare bullet sponges.

Är hyffsat säker på att Survival Mode ska göra att fiender dör "lättare" men att även du tål mindre, alltså närmare realism.

Ja det är den uppfattningen jag också har fått och så jag vill ha det

Medlem

Nu är jag den som är den. Borde inte titeln på artikeln vara "Survival Mode Beta till Fallout 4 tillgängligt via Steam"?

Inaktiv

Är det bara för mig modsen slutat fungera samt att FPSen försämrats kraftigt?

Edit: Tydligen går inte mods att spela med i betan (om man inte mekar lite) för att dom inte vill blanda in något som kan påverka. Lyckades få till min fps men det hade inte med betan att göra utan att jag verkat råka göra nån inställning i NVIDIA Control Panel.

1
Skriv svar