Henry Cavill var upptagen med WoW när han erbjöds rollen som Stålmannen

Robot
Henry Cavill var upptagen med WoW när han erbjöds rollen som Stålmannen
Medlem
Henry Cavill var upptagen med WoW när han erbjöds rollen som Stålmannen

Jag tycker han gör en bra Stålmannen!

Medlem
Citat:

Rollen blev ändå hans och vi hoppas innerligt att instansen genomfördes utan någon tråkig wipe.

Om det är någon ursäkt jag skulle godtagit så skulle det nog ändå vara "Sorry, det var Zack Snyder som ringde" följt av "Jag ska spela Stålmannen".


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Även om det var mycket som var dåligt med BvS så var det mycket som var bra med


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Problemet med BvS är väl mest att Zack Snyder var den som gjorde den. Egentligen förstår jag inte varför han uppmuntrades göra den alls - inte för att jag hatar honom eller så men känns som ett konstigt val för den filmen.

Hur som helst, minns den här historien sedan tidigare och det påminner en om raids och dess negativa sidor

Skribent
Skrivet av Boomer:
Citat:

Rollen blev ändå hans och vi hoppas innerligt att instansen genomfördes utan någon tråkig wipe.

Om det är någon ursäkt jag skulle godtagit så skulle det nog ändå vara "Sorry, det var Zack Snyder som ringde" följt av "Jag ska spela Stålmannen".

Ok, vi ska inte starta guild ihop.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Hörde om detta innan Man of Steel kom ut. xD
Kotaku täckte det för ett bra tag sedan.


signatur

Varför skriver ni om detta nu?

Releasehästryttare
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Boomer:
Citat:

Rollen blev ändå hans och vi hoppas innerligt att instansen genomfördes utan någon tråkig wipe.

Om det är någon ursäkt jag skulle godtagit så skulle det nog ändå vara "Sorry, det var Zack Snyder som ringde" följt av "Jag ska spela Stålmannen".

Ok, vi ska inte starta guild ihop.

+1

Skall man raida så stäng av telefonen .. så ruskigt respektlöst och låta 39 andra personer vänta på dig.

Medlem

Riktigt synd att filmen fått så pass dålig kritik, Affleck och Cavill gör sina roller riktigt bra, den största besvikelsen för mig var valet utav Lex Luthor som inte passar in alls i storyn de valde för filmen, hade man varit regissör så hade man nog tagit en skådespelare med mer pondus än lilla jesse eisernberg som verkade spela sig själv eller en mer normal version utav jokern istället för att spela en lite narcissistisk miljardär.

Personligen tycker jag att de skulle tagit in Michael Rosenbaum som Lex Luthor i den här filmen, dvs han som spelade Lex i Smallville, har hört att andra ville ha Bryan Cranston, men det hade blivit en alltför ilsken Lex.

<-- exempel på rosenbaum som Lex


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Bara att buga. Han är en av oss!

Medlem
Skrivet av toern:

Problemet med BvS är väl mest att Zack Snyder var den som gjorde den. Egentligen förstår jag inte varför han uppmuntrades göra den alls - inte för att jag hatar honom eller så men känns som ett konstigt val för den filmen.

Hur som helst, minns den här historien sedan tidigare och det påminner en om raids och dess negativa sidor

Detta kan jag inte hålla med om, jag tyckte om Man of Steel, den var inte perfekt, men den var bra. Problemet med BvS var writers, inte Zack Snyder som bara regisserar filmen. Tycker om hans visuella representationer till viss del. BvS saknade bra story och hade vissa medelmåttiga karaktärer snarare än bra samt med lite röriga delar och det gjorde att det blev en film med väldigt mixad kritik. Det är inte riktigt Snyders fel, eftersom han inte skrev storyn eller manuset till filmen.


signatur

Varför skriver ni om detta nu?

Medlem

Jag tycker Henry Cavill passar som Stålmannen och jag hoppas att han får en lite större roll i Justice League Part 1 som kommer ut om ett år. BvS tyckte jag kändes som en reboot av Batman snarare än en Batman vs Superman. Dessutom så kändes Stålmannen / Superman som väldigt svag i filmen vilket är helt fel.

Medlem

Haha tyckte det var roligt ju. Spelar en viktig raid är väldigt viktigt för alla som är inbitna spelare i Wow. Hade gjort likadant. Man kan ju inte diska en viktig raid. Men håller med han är bra som stålmannen. Man of Steel är faktiskt jäkligt bra. Batman vs Superman är också bra inte lika djup men bra. Ben gör en riktig bra Batman. Och Henry tycker jag är Stålmannen. Men filmen kunde varit mer. Men filmen är sevärd helt klart. Ger filmen 8 av 10. Justice League kommer nästa år vilket jag längtar efter.

Medlem
Medlem

I chock efter att ha hört Henry prata "out of character"...

Medlem

Hört att han har en enorm penis, tydligen special sydd dräkt för den var så stor.

Medlem

Jag brukar bara lösa det genom att dra den några varv runt benet

Medlem

Bring back Atom as Superman!
Och Deadpool som Green Lantern... Ja, det kommer inte att hända, jäklar vad han brände dom broarna.

Tycker DC fullständigt tabbat sig när man inte gör som Marvel gjort på sistone, och håller ihop "Cinematic Universe". Att TV-serierna hänger löst är himla synd. En "riktig" Flash räcker (tillsammans med alla de andra speedsters som finns). Att Supergirl antingen inte finns eller helt skiter i att hela jorden hotas är ju också rätt bisarrt.

Annars är väl raid-ursäkt #1 "Min mamma..."

Medlem
Skrivet av ulrik.borg:

Bring back Atom as Superman!
Och Deadpool som Green Lantern... Ja, det kommer inte att hända, jäklar vad han brände dom broarna.

Tycker DC fullständigt tabbat sig när man inte gör som Marvel gjort på sistone, och håller ihop "Cinematic Universe". Att TV-serierna hänger löst är himla synd. En "riktig" Flash räcker (tillsammans med alla de andra speedsters som finns). Att Supergirl antingen inte finns eller helt skiter i att hela jorden hotas är ju också rätt bisarrt.

Annars är väl raid-ursäkt #1 "Min mamma..."

Det är ju exakt det som är DC. Ett exempel är ju att Superman inte hade några fasta krafter (förutom att han kunde flyga och var övermänskligt stark då..) före 80-talet. Innan så hade varje serietidning med Superman i sig helt baserats på tecknarens åsikter för dagen. Så superman hade alla krafter i slutändan. För att inte snacka om alla brott i "loren" som DC gjort via tidresor, helt skumt återkommande döda hjältar etc. I jämförelse har ju Marvel visat sig vara de mer kontinuerliga. Dör någon i Marvel så brukar de vara döda. Det är också det som är lite av charmen.

Medlem
Skrivet av vuze2143:

Hört att han har en enorm penis, tydligen special sydd dräkt för den var så stor.

Verkar inte vara så stor

FML
Medlem
Skrivet av vuze2143:

Hört att han har en enorm penis, tydligen special sydd dräkt för den var så stor.

Tror de var tidigare Stålmannen du syfta på, Brandon Routh. För det läste även jag när Superman Returns var aktuell.

1
Skriv svar