Paradox Interactive listas inom kort på Nasdaq - med din hjälp

Robot
Paradox Interactive listas inom kort på Nasdaq - med din hjälp

Bjuder in anställda och fans att köpa in sig företaget.


Ambassadör
Xbox
Paradox Interactive listas inom kort på Nasdaq - med din hjälp

Lycka till! Paradox är tamejfan på riktigt.


signatur

Jump in.

Medlem

Attans undra hur man får tag på lösenordet för att komma åt fanssidan på peping för paradox.

Medlem
Skrivet av Kwagher:

Attans undra hur man får tag på lösenordet för att komma åt fanssidan på peping för paradox.

Ja det var en bra fråga.

Skrivet av Lord Pingu:
Skrivet av Kwagher:

Attans undra hur man får tag på lösenordet för att komma åt fanssidan på peping för paradox.

Ja det var en bra fråga.

500+ timmar i EU4?

Medlem

Har några specifika datum angetts ännu? Jag har planerat rätt länge att plocka några aktier men ser än så länge inga specifika datum för när paketen ska släppas.

Medlem
Skrivet av Skyrage:

Har några specifika datum angetts ännu? Jag har planerat rätt länge att plocka några aktier men ser än så länge inga specifika datum för när paketen ska släppas.

Det kommer att ske via pepins.se, men datum har nog inte släppts ännu. Mer än att introduktionen väntas vara den 31:e maj då. Men håll utkick här:

http://nyemissioner.se/foretag/planerad-notering/paradox_inte...

och här:

http://pepins.se/

Edit: Datumen har kommit upp nu på pepins. Om jag inte läste fel beräknar de att ha öppet för teckning av aktier mellan 3:e och 20:e maj, så långt som "laget" räcker. Kommer vara först till kvarn, och med viss begränsning på hur stora poster man kan ta.

Medlem

Försäljningen kommer ske i fyra omgångar på Pepins, då till teckningspris. Du får köpa max ett paket de tre första omgångarna och sedan ett till på den sista, om du kommer först till kvarn det vill säga. All info finns tydligt nedskriven på pepins.se.

Medlem

Hej, lite klargörande information. Pepins är en av våra partners i denna process, Avanza är en annan. Båda kommer att ha information om exakt vad som gäller innan den 3:e maj. Gällande lösenord så kommer det tidigast att ges ut i samband med att prospektet släpps den 2:a maj och då via Paradox forum.
mvh Susana

Medlem
Skrivet av Sus_Paradox:

Hej, lite klargörande information. Pepins är en av våra partners i denna process, Avanza är en annan. Båda kommer att ha information om exakt vad som gäller innan den 3:e maj. Gällande lösenord så kommer det tidigast att ges ut i samband med att prospektet släpps den 2:a maj och då via Paradox forum.
mvh Susana

Vad är lösenordet till och vart skriver jag in det när jag väl har det, och framförallt varför?

Medlem
Skrivet av ClockWise:

Vad är lösenordet till och vart skriver jag in det när jag väl har det, och framförallt varför?

Det är en del av erbjudandet som vi har vikt specifikt till fansen, i övrigt gäller villkoren som listas hos Pepins och Avanza för samtliga oavsett vilken kategori man tillhör.

Medlem
Skrivet av Sus_Paradox:
Skrivet av ClockWise:

Vad är lösenordet till och vart skriver jag in det när jag väl har det, och framförallt varför?

Det är en del av erbjudandet som vi har vikt specifikt till fansen, i övrigt gäller villkoren som listas hos Pepins och Avanza för samtliga oavsett vilken kategori man tillhör.

Ingen länk till vart i forumet det kommer dyka upp? eller så får man skippa fans delen å köra på den andra som är öppen.

Medlem
Skrivet av Kwagher:
Skrivet av Sus_Paradox:
Skrivet av ClockWise:

Vad är lösenordet till och vart skriver jag in det när jag väl har det, och framförallt varför?

Det är en del av erbjudandet som vi har vikt specifikt till fansen, i övrigt gäller villkoren som listas hos Pepins och Avanza för samtliga oavsett vilken kategori man tillhör.

Ingen länk till vart i forumet det kommer dyka upp? eller så får man skippa fans delen å köra på den andra som är öppen.

Lösenordet har inte postats ännu :). Det dyker upp nästa vecka på forumet så håll ett öga där ;).

1
Skriv svar