Nordkorea befriar USA i ny mäktig trailer för Homefront: The Revolution

Robot
Nordkorea befriar USA i ny mäktig trailer för Homefront: The Revolution
Skribent
Nordkorea befriar USA i ny mäktig trailer för Homefront: The Revolution

Det luktar lite Freedom Fighters om det här spelet,. jag gillar den lukten.


signatur

I am the black wizards.

MEG
Medlem

He sold tortillas on the corner and the mob wanted in


signatur

Death is only the beginning

Medlem

”Nu ropar någon ’antikrist
Ja, där åker en marxist
Isen är blank som en spegel
Och i spegeln han ser
hela världen upp och ner
men vänder den rätt med hjälp av Marx och Hegel”.

Loffeluff

Kan inte du och Åsa Romson bara ta och avgå.. . .

Jag gillar inte heller USA-propaganda, men i det här fallet är det så övertydligt att allt bara är fiktion. Du har nu skrivet en helvetes massa inlägg om detta spelet, och alla är väldigt negativa. Det är nästan så jag får lust att sponsra dig med ett spel. Själv ser jag otroligt mycket fram emot detta spel då det påminner om Saboteur i spelupplägget och lite Deus ex i stämningen. Antar att du njöt i fulla drag när du befriade Paris från de onda nazisterna i Saboteur. Loffeloff.........Detta är ett spel.. Fiktion... Inte verklighet..........

vem avgör vems verklighet som är verklig


signatur

New life, New hope

Medlem

Bu, dålig trailer!
Förväntade mig något sånt här:

https://www.youtube.com/watch?v=UICK5ZiPdVg

Medlem
Skrivet av Erocs Engelitz:

Loffeluff

Kan inte du och Åsa Romson bara ta och avgå.. . .

Jag gillar inte heller USA-propaganda, men i det här fallet är det så övertydligt att allt bara är fiktion. Du har nu skrivet en helvetes massa inlägg om detta spelet, och alla är väldigt negativa. Det är nästan så jag får lust att sponsra dig med ett spel. Själv ser jag otroligt mycket fram emot detta spel då det påminner om Saboteur i spelupplägget och lite Deus ex i stämningen. Antar att du njöt i fulla drag när du befriade Paris från de onda nazisterna i Saboteur. Loffeloff.........Detta är ett spel.. Fiktion... Inte verklighet..........

Tro mig, jag hade spelat spelet om det gått ut på att störta den sedvanliga imperiesponsrade juntan - vilket spelet gick ut på från början med lokalisering till Latinamerika. Men få förläggare finansierar såna realistiska men subversiva commiespel som går emot principen för imperiets dominans och deras egna inkomstmodeller. Det är mer gångbart och mindre kontroversiellt så här. Att det är så är en indikation på den massiva propagandaapparaten folk lever i och därför tar för given.

Fiktion måste vara trovärdig och intelligent. Spel med dålig, ologisk eller på annat sätt knasig liberal story är inget jag kan leva mig in i. Inga karaktärer får mina sympatier. Jag kan inte spela spelet. Spelet är en waste som mer speglar sin samtid än historisk verklighet.

Åsa Romson och miljömupparna är på er sida och har inget med mig att göra.

Medlem

Nordkorea? LOL!
Känns lite mer som om bakgrundshistorier är mer applicerbart på Kina. Nordkorea har väl aldrig varit en stot leverantör av datachips och annan hightech. Kina däremot.
Verkar som om de inte ville göra Kina till skurken för att inte stöta sej med landet och missa ev. försäljningsmöjlighter.

Medlem
Skrivet av tgaharry:

Nordkorea? LOL!
Känns lite mer som om bakgrundshistorier är mer applicerbart på Kina. Nordkorea har väl aldrig varit en stot leverantör av datachips och annan hightech. Kina däremot.
Verkar som om de inte ville göra Kina till skurken för att inte stöta sej med landet och missa ev. försäljningsmöjlighter.

Sydkorea skulle ju vara närmare sanningen egentligen. Nej skämtar inte, Samsung är enormt stort och även har idag militär utveckling och tillverkning av vapen (som även används aktivt vid övervakning av gränsen).

Men det hade ju inte fungerat riktigt, Nordkorea är ju mer stängd stat. Samt även visat musklerna (genom missilövningar). så är ju mer given som mål för dessa spel.

Efter denna trailern skulle jag vilja ha en film på detta, än ett spel Tyvärr förstörs en bra historia av att man måste gå punkt A till B för att höra nästa del (roligare med en helt film i stället, ja jag vet spelintresset har svallat betydligt för mig). Är roligare med multiplayer.

1
Skriv svar