Är Infinite Warfare nästa Call of Duty-titel?

Robot
Medlem
Är Infinite Warfare nästa Call of Duty-titel?

Har inte köpt de 2 senaste CoD på grund utav denna framtidstrend. Detta betyder bara att jag har ett spel mindre att bry mig om. Känns helt ok.

Avstängd
Skrivet av Kiwigalaxy:

Har inte köpt de 2 senaste CoD på grund utav denna framtidstrend. Detta betyder bara att jag har ett spel mindre att bry mig om. Känns helt ok.

Ja, alltså om dom nu har utvecklat det i 3 år så borde dom ha märkt lite hur vi tycker det här med framtiden nu med dom senaste 2 spelen Advanced Warfare och Black Ops 3.

Medlem

Framtid... usch!

Medlem

Enligt mig är nutid mycket bättre än framtid, alla spel utspelar ju sig i framtid nuförtiden hellre 2000-2010 men tidigare skulle aldrig skada

Medlem

Dom kan ju börja med att fixa server problemen dom har vilket är sjukt irriterade, 1 gång av 10 så har man bra latency, pingen är inte problemet men den där jvla rubberband crappet..

ett aaa spel som så här långt efter release har problem är ju galet.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Ambassadör
Xbox

Har inte kört CoD sedan det var WW2-spel. Tror inte att jag har missat något.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av SebastianV:
Skrivet av Kiwigalaxy:

Har inte köpt de 2 senaste CoD på grund utav denna framtidstrend. Detta betyder bara att jag har ett spel mindre att bry mig om. Känns helt ok.

Ja, alltså om dom nu har utvecklat det i 3 år så borde dom ha märkt lite hur vi tycker det här med framtiden nu med dom senaste 2 spelen Advanced Warfare och Black Ops 3.

black ops serien är faktiskt rätt bra, sedan sviktar det lite i modern warfare där ettan är bra och trean, och två är si sådär.

ghosts är ett skämt och advanced warfare är något som funkar i ca 30 minuter sedan ledsnar man och tar en lång paus igen.

Men black ops 3 är nog ett av dom bättre spelen i multiplayer om man bortsker från att dom snålar på som fan med sina servrar så man upplever rubberband lagg rätt ofta

Medlem

Hmm, nu får det väl ändå räcka!?
Uppdatera och utveckla de som redan finns!


signatur

autograph

Medlem

Nyss var det ju en massa folk som sade att Doom var nästa CoD

Medlem
Skrivet av Ahris:

Nyss var det ju en massa folk som sade att Doom var nästa CoD

Folk har inget liv och måste gnälla om något, det är där som skon klämmer.

Medlem

Kan de inte bara göra "Call of Duty - Tha Last Warfare"?

Doom ser tyvärr inte ut att bli det som jag förväntade mig.

Jag väntar nu mest på att "Unreal Tournament" ska bli färdig!


signatur

autograph

Medlem

Fakes Forge var snabb med att göra omslaget

Medlem

Är jag den enda som föredrar framtids-teman?

Medlem

Kasta det 38k år in i framtiden vore radikalt


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Är jag den enda som föredrar framtids-teman?

Jag tycker det är rätt skoj med, men jag föredrar ww2 men då väntar jag på battalion istället så får cod förhålla sig till framtiden

Rykten gör sig gällande att detta spel utspelar sig långt in i framtiden, så vad vi nog har att vänta en är sci-fi shooter.

R.I.P. COD. Det var roligt så länge det varade.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

shi
Medlem

Call of duty modern warfare 2 HD remake någon?

Medlem

Infinite? Betyder det att det inte kommer några fler spel i serien efter detta?

*svävar iväg på ett moln*


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av shi:

Call of duty modern warfare 2 HD remake någon?

Ja gärna en sådan. Dels för grafiken men även för att öka antalet aktiva spelare.

Medlem
Skrivet av SebastianV:
Skrivet av Kiwigalaxy:

Har inte köpt de 2 senaste CoD på grund utav denna framtidstrend. Detta betyder bara att jag har ett spel mindre att bry mig om. Känns helt ok.

Ja, alltså om dom nu har utvecklat det i 3 år så borde dom ha märkt lite hur vi tycker det här med framtiden nu med dom senaste 2 spelen Advanced Warfare och Black Ops 3.

De kanske skiter i vad den verbala massan tycker, och utgår istället från försäljningssiffrorna?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

CoD har inte varit bra sen modern warfare 2 *Haters incoming*

Medlem
Skrivet av shi:

Call of duty modern warfare 2 HD remake någon?

Det var ju det spelet som satte igång nedåtspiralen. Om man nu skall göra en remake kan man göra det på CoD, CoD 2, eller CoD 4.

Skrivet av Puscifer:
Skrivet av SebastianV:
Skrivet av Kiwigalaxy:

Har inte köpt de 2 senaste CoD på grund utav denna framtidstrend. Detta betyder bara att jag har ett spel mindre att bry mig om. Känns helt ok.

Ja, alltså om dom nu har utvecklat det i 3 år så borde dom ha märkt lite hur vi tycker det här med framtiden nu med dom senaste 2 spelen Advanced Warfare och Black Ops 3.

De kanske skiter i vad den verbala massan tycker, och utgår istället från försäljningssiffrorna?

De försäljningssiffror som visar på minskad försäljning sedan MW3?

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Har inte kört CoD sedan det var WW2-spel. Tror inte att jag har missat något.

Kan givetvis inte bedöma - eller bestämma - vad du tycker om men första modern warfare var en fantastisk multiplayerupplevelse, oavsett om man spelade på PC eller konsol.

Medlem
Skrivet av oscarstegland:
Skrivet av shi:

Call of duty modern warfare 2 HD remake någon?

Det var ju det spelet som satte igång nedåtspiralen. Om man nu skall göra en remake kan man göra det på CoD, CoD 2, eller CoD 4.

Skrivet av Puscifer:
Skrivet av SebastianV:
Skrivet av Kiwigalaxy:

Har inte köpt de 2 senaste CoD på grund utav denna framtidstrend. Detta betyder bara att jag har ett spel mindre att bry mig om. Känns helt ok.

Ja, alltså om dom nu har utvecklat det i 3 år så borde dom ha märkt lite hur vi tycker det här med framtiden nu med dom senaste 2 spelen Advanced Warfare och Black Ops 3.

De kanske skiter i vad den verbala massan tycker, och utgår istället från försäljningssiffrorna?

De försäljningssiffror som visar på minskad försäljning sedan MW3?

Finns det någon källa som visar på detta?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

"the game seems to come with a download for a remastered version of Modern Warfare"

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av oscarstegland:
Skrivet av shi:

Call of duty modern warfare 2 HD remake någon?

Det var ju det spelet som satte igång nedåtspiralen. Om man nu skall göra en remake kan man göra det på CoD, CoD 2, eller CoD 4.

Skrivet av Puscifer:
Skrivet av SebastianV:
Skrivet av Kiwigalaxy:

Har inte köpt de 2 senaste CoD på grund utav denna framtidstrend. Detta betyder bara att jag har ett spel mindre att bry mig om. Känns helt ok.

Ja, alltså om dom nu har utvecklat det i 3 år så borde dom ha märkt lite hur vi tycker det här med framtiden nu med dom senaste 2 spelen Advanced Warfare och Black Ops 3.

De kanske skiter i vad den verbala massan tycker, och utgår istället från försäljningssiffrorna?

De försäljningssiffror som visar på minskad försäljning sedan MW3?

Finns det någon källa som visar på detta?

Fantastiskt hur svårt det är att använda Google nu för tiden. Söker du på "Call of duty sales" så hittar man en drös källor direkt.

Här har du en Forbes artikel som säger i princip ordagrant vad jag säger: http://www.forbes.com/sites/insertcoin/2015/11/06/black-ops-3...

Här har du en som tar upp mer siffror: http://moneynation.com/how-much-money-has-every-call-of-duty-...

1
Skriv svar