Conan spelar Overwatch med Tyrion och Cersei

Robot
Conan spelar Overwatch med Tyrion och Cersei

Talkshow-värden fortsätter att göra betald produktplacering underhållande.

#overwatch


Medlem
Conan spelar Overwatch med Tyrion och Cersei

Så där ja! Mer spel å mindre fjanteri.
Vill ha mer av IT-killen dock

Medlem

Haha, alltid lika kul att se olika kändisar ur en helt annan synvinkel i ett område där deras expertise inte direkt hör hemma! Man får en helt annan uppfattning om dem till skillnad när man ser dem i någon tv-serie eller film.


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Kanske inte den bästa presentationen av spelet direkt men Conan är förjävla skön Mer clueless gamer åt folket!

Medlem
Skrivet av AstroCreep:

Så där ja! Mer spel å mindre fjanteri.
Vill ha mer av IT-killen dock

Haha är det pga Smash Bros videon som du vill se han bli mer roasted?


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Gen
Medlem

Det var faktiskt roligt

Medlem
Skrivet av Tapiwen:

Haha, alltid lika kul att se olika kändisar ur en helt annan synvinkel i ett område där deras expertise inte direkt hör hemma! Man får en helt annan uppfattning om dem till skillnad när man ser dem i någon tv-serie eller film.

Men Peter Dinklage är ju fan lika cool IRL som i GoT!

Medlem

Är det bara jag som reagerade på att Conan visar upp ett PS4 fodral men att dom spelar med Xbox one kontroller?

Medlem

haha


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av resoLehT:

Är det bara jag som reagerade på att Conan visar upp ett PS4 fodral men att dom spelar med Xbox one kontroller?

Jag noterade exakt samma sak.


signatur

Jätteintressant information.

Medlem

Aj, mina käkmuskler!

Medlem

Overwarch...
Overwatch*

1
Skriv svar