"Avoid this player" fungerar inte längre i Overwatch

Robot
"Avoid this player" fungerar inte längre i Overwatch
Medlem
"Avoid this player" fungerar inte längre i Overwatch

Är detta endast på PC? Ej sätt på ps4an ännu

Medlem

Vad är detta för knapp. Aldrig sett den haha.

Medlem

Inte använt funktionen överhuvudtaget på PC.

RmK
Medlem

Vart hittar man denna magiska knapp?

Medlem

Knappen find a Girlfriend då?


signatur

If u can´t kill me, Join me

Medlem

För min del hade den lika gärna kunnat heta "Avoid this Widowmaker", då det var det enda jag använde funktionen till. (Vissa spelare spelade exklusivt som Widowmaker, vilka jag gärna undvek att spela med/mot)


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av FEIF:

Knappen find a Girlfriend då?

Har testat den många gånger

Medlem

Vafan, använt den skitofta


signatur

Meep!

Medlem
Skrivet av RmK:

Vart hittar man denna magiska knapp?

Svaret finns i rubriken, typ.

Medlem
Skrivet av chrisragnar:
Skrivet av RmK:

Vart hittar man denna magiska knapp?

Svaret finns i rubriken, typ.

Fast enligt brödtexten så finns knappen kvar...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Meny -> Social -> Recent Players -> Högerklicka på valfritt namn.

Medlem

Hade helt missat att dom här knapparna ens fanns


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Det är verkligen fantastiskt hur, förlåt uttrycket, så in i helvetes jävla långt ifrån speltillverkarna står spelarna och hur man spelar. Lever vi ens i samma universum? Är vi elitserien och speltillverkarna är korpen? Nåt är det för att det skulle bli sådär kan för i h-e vem som helst räkna ut. Verkligen vem som helst som ägnar funktionen fem sekunders betänketid.

Avgå. Alla!


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

Började ryssarna klaga eller?


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

är det därför jag har haft så sjukt lång väntetid för komma in i matcher den senaste veckan antar jag.

Medlem
Skrivet av Natrium:

är det därför jag har haft så sjukt lång väntetid för komma in i matcher den senaste veckan antar jag.

u wish

Medlem

This is why we can't have nice things.

Medlem
Skrivet av Kane:

Det är verkligen fantastiskt hur, förlåt uttrycket, så in i helvetes jävla långt ifrån speltillverkarna står spelarna och hur man spelar. Lever vi ens i samma universum? Är vi elitserien och speltillverkarna är korpen? Nåt är det för att det skulle bli sådär kan för i h-e vem som helst räkna ut. Verkligen vem som helst som ägnar funktionen fem sekunders betänketid.

Avgå. Alla!

Har aldrig hört om problemet tidigare varken från dig eller nån annan så jag tror inte att du lever i samma universum som vi andra.
Tonen i ditt inlägg är ju dessutom helt skev om du inte är förbannad för att de tar bort funktionen.

Medlem
Skrivet av FEIF:

Knappen find a Girlfriend då?

Finns i en DLC, men inte alla kan installera den p.g.a. "tekniska" begränsningar.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Kan förstå av vissa kan använt funktionen för avoida spelare som var bra. Men själv använde jag den för att undvika spelare som spydde galla ingame i chat och voice själv. Kommer sakna funktionen.

Medlem
Skrivet av anon_181566:
Skrivet av Natrium:

är det därför jag har haft så sjukt lång väntetid för komma in i matcher den senaste veckan antar jag.

Är du så dålig att ingen vill spela med dig? :/

japp jag är så dålig att folk har mass tryckt på avoid this player.

Medlem

Det förklarar en del varför jag har så lång väntetid mot bottar
Borde gå snabbare att få en match nu då.

Medlem
Skrivet av Kane:

Det är verkligen fantastiskt hur, förlåt uttrycket, så in i helvetes jävla långt ifrån speltillverkarna står spelarna och hur man spelar. Lever vi ens i samma universum? Är vi elitserien och speltillverkarna är korpen? Nåt är det för att det skulle bli sådär kan för i h-e vem som helst räkna ut. Verkligen vem som helst som ägnar funktionen fem sekunders betänketid.

Avgå. Alla!

Dom visste självklart att detta skulle vara ett sätt som spelare skulle använda funktionen på men var säkert svårt att exakt veta hur allvarliga konsekvenserna skulle bli. De "allvarliga" konsekvenserna i detta fall var att en extrem liten del av spelarbasen hade längre kötid och blev matchad med mindre duktigt folk.

Synd att funktionen försvinner då det hade varit skönt att slippa spela med personer som överreagerar och svär mer än en gång.

Medlem

Kunde tro ni var religösa hela bunten. Angrip personen, inte åsikten, så slipper man debattera att man faktiskt har fel men inte vill ha fel. Fokusskifte kan vara gynnsamt men alltid avslöjande. "Jag gillar inte att du har rätt så nu är jag dum mot dig istället".

Jag HAR nämligen rätt. Funktionen som sådan var vansinnig och att den skulle missbrukas eller felanvändas kunde man räkna ut med arslet. Era arslen är tydligen mindre intelligenta än så.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av chrisragnar:
Skrivet av RmK:

Vart hittar man denna magiska knapp?

Svaret finns i rubriken, typ.

Fast enligt brödtexten så finns knappen kvar...

Oh snap, you got me (;

Skägg.
10 Chambers

Tråd rensad på tjafs.


signatur
1
Skriv svar