Ur askan och in i elden – stor rea på Xbox Live!

Robot
Ur askan och in i elden – stor rea på Xbox Live!
Medlem
Ur askan och in i elden – stor rea på Xbox Live!

signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Ja.

Medlem

Trevligare hade varit en lista på spelen och det rea pris spelet får istället för samma video som vi fick för någon dag sedan. :/

Medlem
Skrivet av Cnopt:

Trevligare hade varit en lista på spelen och det rea pris spelet får istället för samma video som vi fick för någon dag sedan. :/

majornelson.com/2016/07/03/ultimate-game-sale-05-11-july-2016/

Medlem

Hmm, jag ser fortfarande inte några erbjudanden?

Medlem

Hoppas spelen inte redan tagit slut! Med sådär bra priser kommer dom sälja slut på nolltid. Skynda er!

Medlem
Skrivet av starboy83:

Hmm, jag ser fortfarande inte några erbjudanden?

Jag såg ordinarieprisen när jag sökte efter spel i xbox store tidigare i dag, dock var priserna uppdaterade när jag väl klickade in på spelen och köpte dem. Tyvärr verkar det som att det gäller att ha koll på vad man vill köpa redan innan, alt. klicka in på samtliga spel för att se de reducerade priserna. Lite omständigt kan tyckas

Medlem

En länk hade väl inte varit för mycket att be om?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Uruselt, det står ingenting om att rea pågår i xbone, och orka gå igenom spelen för att hitta reaspelen.

Medlem
Skrivet av Ugly_Bob:
Skrivet av starboy83:

Hmm, jag ser fortfarande inte några erbjudanden?

Jag såg ordinarieprisen när jag sökte efter spel i xbox store tidigare i dag, dock var priserna uppdaterade när jag väl klickade in på spelen och köpte dem. Tyvärr verkar det som att det gäller att ha koll på vad man vill köpa redan innan, alt. klicka in på samtliga spel för att se de reducerade priserna. Lite omständigt kan tyckas

Ja det var ju sannerligen ett sätt att inte få sålt spel på rean...

Medlem

Är jag ensam om att inte komma in på kategorin "Gratissspel och bra erbjudanden" på Xbox one?

Hållit på i en vecka nu och jag har guld sedan länge.

Känns som man har tagit på sig spenderarkallingarna i onödan.

Medlem

Sämsta rean någonsin. När de flesta intressanta spelen har överpris från början (600 - 900 spänn!!!), känns en "rea" ner till 449 kr (vilket jag tycker är fullpris för ett nytt spel) lätt löjeväckande.

1
Skriv svar