Total War: Warhammer – Beastmen invaderar i första expansionen

Robot
Total War: Warhammer – Beastmen invaderar i första expansionen
Medlem
Total War: Warhammer – Beastmen invaderar i första expansionen

Bra spel, fastnade dock på ett ställe och har av anledningar inte fortsatt.... dom där vampyrerna suger, på flera sätt... kanske dags att dra "ett par" rundor igen.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Hade gärna sett att beastmen och woodelves kommit i samma expansion då de har väldigt mycket lore med varandra.

Skrivet av Kassler:

Hade gärna sett att beastmen och woodelves kommit i samma expansion då de har väldigt mycket lore med varandra.

vad menar du? ^^

Wood elfs ska antagligen komma om någon månad om du har tur.

Medlem

Pris på Steam €17,5 (just nu är det 10% förköpsrabatt). LIte väl dyrt tycker jag, speciellt med tanke på hur många raser som är kvar. Slutpriset på spelet kommer bli rejält om man vill kunna spela alla raser.

Medlem

GOTY tycker jag.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem
Skrivet av Buio:

Pris på Steam €17,5 (just nu är det 10% förköpsrabatt). LIte väl dyrt tycker jag, speciellt med tanke på hur många raser som är kvar. Slutpriset på spelet kommer bli rejält om man vill kunna spela alla raser.

Citerar CA anställd från Steam forumet:

Citat:

Call of the Beastmen is approximately three times the content than previous campaign packs mainly due to all of the new creatures and magic. It's basically a campaign pack and race pack in one and includes an additional mini campaign called an "Eye for an Eye".

(Menar inte som att priset är bra utan tänkte bara ge folk andra sidan av bilden)

Återstår att se när det släpps om det är värt priset, har 158h så förbokat har jag gjort för spelet är redan värt pengarna!

Medlem
Skrivet av Buio:

Pris på Steam €17,5 (just nu är det 10% förköpsrabatt). LIte väl dyrt tycker jag, speciellt med tanke på hur många raser som är kvar. Slutpriset på spelet kommer bli rejält om man vill kunna spela alla raser.

Fortfarande billigare än Tabletop

Medlem

"an additional mini campaign called an "Eye for an Eye".
Innebär detta att dom inte kommer vara spelbara i huvudkampanjen? Isåfall suger de ju

Medlem
Skrivet av zumo:

"an additional mini campaign called an "Eye for an Eye".
Innebär detta att dom inte kommer vara spelbara i huvudkampanjen? Isåfall suger de ju

I artikeln står det klart och tydligt att de även blir spelbara i huvudkampanjen

Medlem

Omg. Som jag har saknat Beastmen i andra WH spel. Tack CA!

Medlem

Ge oss Skavens också så är jag än mer lycklig!

Medlem

High elves eller wood elves ligger på önskelistan för nästa dlc

Medlem

Yes yes yes yes!

Medlem

Det dryga är ju ifall de skulle få för sig att släppa en långfilm med Warhammer Fantasy-tema så skulle mängden utav tittarna tro att det är en Warcraft ripoff. Minns när de visade dawn of war 2 och folk trodde att tyranids var en kopia utav zerg från starcraft... *facepalm*


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av waeress:

Ge oss Skavens också så är jag än mer lycklig!

Just så... mer råttor åt folket!


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Ravenknight:
Skrivet av waeress:

Ge oss Skavens också så är jag än mer lycklig!

Just så... mer råttor åt folket!

Råttor, och Rat Ogres!! (och älskade Jezzails!)

Medlem
Skrivet av isma:
Skrivet av Ravenknight:
Skrivet av waeress:

Ge oss Skavens också så är jag än mer lycklig!

Just så... mer råttor åt folket!

Råttor, och Rat Ogres!! (och älskade Jezzails!)

Jaaa! Gief us!

Medlem
Skrivet av MrPeters:

Citerar CA anställd från Steam forumet:

Citat:

Call of the Beastmen is approximately three times the content than previous campaign packs mainly due to all of the new creatures and magic. It's basically a campaign pack and race pack in one and includes an additional mini campaign called an "Eye for an Eye".

(Menar inte som att priset är bra utan tänkte bara ge folk andra sidan av bilden)

Återstår att se när det släpps om det är värt priset, har 158h så förbokat har jag gjort för spelet är redan värt pengarna!

Får väl se senare när det släpps. Jag kommer köpa det i alla fall. Hade hoppats på samma pris som de större DLC som fanns till Rome 2 och Attila (typ €12,5).

Medlem
Skrivet av isma:
Skrivet av Ravenknight:
Skrivet av waeress:

Ge oss Skavens också så är jag än mer lycklig!

Just så... mer råttor åt folket!

Råttor, och Rat Ogres!! (och älskade Jezzails!)

Och Thanquol som LL !!

Medlem
Skrivet av Dumlen:

Det dryga är ju ifall de skulle få för sig att släppa en långfilm med Warhammer Fantasy-tema så skulle mängden utav tittarna tro att det är en Warcraft ripoff. Minns när de visade dawn of war 2 och folk trodde att tyranids var en kopia utav zerg från starcraft... *facepalm*

Är samma personer som tror att Sagan om Ringen är en WoW-rip bara för att filmerna kom efter spelet... böckerna har dom inte hört talas om...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av Dumlen:

Det dryga är ju ifall de skulle få för sig att släppa en långfilm med Warhammer Fantasy-tema så skulle mängden utav tittarna tro att det är en Warcraft ripoff. Minns när de visade dawn of war 2 och folk trodde att tyranids var en kopia utav zerg från starcraft... *facepalm*

Är samma personer som tror att Sagan om Ringen är en WoW-rip bara för att filmerna kom efter spelet... böckerna har dom inte hört talas om...

WoW dök ju upp efter filmerna? WoW 04 eller 05 och den första triologin avslutades ju 03. Om du inte menar bilbo-filmerna dvs för de dök ju upp efter.

Men i Warcraft mot Warhammer så är det nog många som tror att Warcraft kom först. Trots att Blizzard till en början ville göra Warhammer-spel men inte fick rättigheterna till detta utav Games Workshop.
Så istället för att börja om från scratch med något nytt så skapade dom något eget baserat på samma material i princip.

Fast jag måste säga att jag gillar raserna bättre i Warhammer men storyn är något bättre i Warcraft-universumet.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Kul att dom vågar lite mer udda raser tidigt.... men var är mina högalver? Dom sög, men jag gillade deras hattar.

Medlem
Skrivet av Dumlen:
Skrivet av conthox:
Skrivet av Dumlen:

Det dryga är ju ifall de skulle få för sig att släppa en långfilm med Warhammer Fantasy-tema så skulle mängden utav tittarna tro att det är en Warcraft ripoff. Minns när de visade dawn of war 2 och folk trodde att tyranids var en kopia utav zerg från starcraft... *facepalm*

Är samma personer som tror att Sagan om Ringen är en WoW-rip bara för att filmerna kom efter spelet... böckerna har dom inte hört talas om...

WoW dök ju upp efter filmerna? WoW 04 eller 05 och den första triologin avslutades ju 03. Om du inte menar bilbo-filmerna dvs för de dök ju upp efter.

Men i Warcraft mot Warhammer så är det nog många som tror att Warcraft kom först. Trots att Blizzard till en början ville göra Warhammer-spel men inte fick rättigheterna till detta utav Games Workshop.
Så istället för att börja om från scratch med något nytt så skapade dom något eget baserat på samma material i princip.

Fast jag måste säga att jag gillar raserna bättre i Warhammer men storyn är något bättre i Warcraft-universumet.

Jag skrev WoW men menade såklart WarCraft, men du har helt rätt.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av burkmopp:

Kul att dom vågar lite mer udda raser tidigt.... men var är mina högalver? Dom sög, men jag gillade deras hattar.

Haha. Underskatta aldrig ett par riktigt fina hattar!


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av burkmopp:

Kul att dom vågar lite mer udda raser tidigt.... men var är mina högalver? Dom sög, men jag gillade deras hattar.

Haha. Underskatta aldrig ett par riktigt fina hattar!

Om TF 2 visat oss något så är det att hattar > allt.

Medlem
Skrivet av Buio:

Pris på Steam €17,5 (just nu är det 10% förköpsrabatt). LIte väl dyrt tycker jag, speciellt med tanke på hur många raser som är kvar. Slutpriset på spelet kommer bli rejält om man vill kunna spela alla raser.

Normalpris för expansionen är €14 på GMG, just nu €12.59 på rea https://www.greenmangaming.com/games/total-war-warhammer-call...

Köper nästan uteslutande allting på GMG numera, det är i regel mycket billigare än på Steam.


signatur

The Internet: where men are men, women are men, and children are FBI agents.

Medlem
Skrivet av NGaunt:
Skrivet av Buio:

Pris på Steam €17,5 (just nu är det 10% förköpsrabatt). LIte väl dyrt tycker jag, speciellt med tanke på hur många raser som är kvar. Slutpriset på spelet kommer bli rejält om man vill kunna spela alla raser.

Normalpris för expansionen är €14 på GMG, just nu €12.59 på rea https://www.greenmangaming.com/games/total-war-warhammer-call...

Köper nästan uteslutande allting på GMG numera, det är i regel mycket billigare än på Steam.

Och då stödjer du tyvärr kriminalitet..
Inte så peppad på detta DLC, ser fram emot vad som komma skall. Låsa upp bretonnia tex är jag toksugen på.

Medlem
Skrivet av DJMar:
Skrivet av NGaunt:
Skrivet av Buio:

Pris på Steam €17,5 (just nu är det 10% förköpsrabatt). LIte väl dyrt tycker jag, speciellt med tanke på hur många raser som är kvar. Slutpriset på spelet kommer bli rejält om man vill kunna spela alla raser.

Normalpris för expansionen är €14 på GMG, just nu €12.59 på rea https://www.greenmangaming.com/games/total-war-warhammer-call...

Köper nästan uteslutande allting på GMG numera, det är i regel mycket billigare än på Steam.

Och då stödjer du tyvärr kriminalitet..
Inte så peppad på detta DLC, ser fram emot vad som komma skall. Låsa upp bretonnia tex är jag toksugen på.

Greenmangaming är inte G2A. Eller är dom i skiten med nu? Ser gärna bevis på det isåfall då jag köper där då och då.

Medlem
Skrivet av DJMar:
Skrivet av NGaunt:
Skrivet av Buio:

Pris på Steam €17,5 (just nu är det 10% förköpsrabatt). LIte väl dyrt tycker jag, speciellt med tanke på hur många raser som är kvar. Slutpriset på spelet kommer bli rejält om man vill kunna spela alla raser.

Normalpris för expansionen är €14 på GMG, just nu €12.59 på rea https://www.greenmangaming.com/games/total-war-warhammer-call...

Köper nästan uteslutande allting på GMG numera, det är i regel mycket billigare än på Steam.

Och då stödjer du tyvärr kriminalitet..

Va? Vad får dig att säga så? Skicka gärna PM om du inte vill ta det här.


signatur

The Internet: where men are men, women are men, and children are FBI agents.

12
Skriv svar