Fallout Shelter släppt till pc – fira med klämkäck trailer

Robot
Fallout Shelter släppt till pc – fira med klämkäck trailer
Medlem
Fallout Shelter släppt till pc – fira med klämkäck trailer

Kvällen är räddad.

Medlem

Känns väldigt mycket för sent, eller? Hypen kring både Fallout Shelter och Fallout 4 har liksom dött ut.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Känns väldigt mycket för sent, eller? Hypen kring både Fallout Shelter och Fallout 4 har liksom dött ut.

kanske för dig, själv sitter jag och lirar båda


signatur

SD är framtiden! *Hoppas ni tar illa upp!*

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Känns väldigt mycket för sent, eller? Hypen kring både Fallout Shelter och Fallout 4 har liksom dött ut.

Ja? Det är liksom det som sker efter en tid, för alla spel. Det är ingen hype kring CS eller andra populära spel som varit ute länge längre. Inget konstigt.

Medlem

SÅ otroligt dåligt och tråkigt spel.

Gnällkuk

Fallout ZzzZzzhelter. Var kul i en vecka innan man insåg att det var lika innehållsrikt som Ski Free till Win 3.11.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

SÅ otroligt dåligt och tråkigt spel.

Tack för din åsikt, din kommentar är dock helt värdelös ifall detta inte är din typ av spel. Om du hade gett lite konstruktiv kritik eller berättat vad som var dåligt och tråkigt hade kommentaren varit givande och tillfört någonting till nyheten, tack.

Medlem

Varför lägger man inte in spelet på Steam? För min del skulle det vara bekvämare, då man är på Steam konstant.

eld
Medlem
Skrivet av Piraten88:

Varför lägger man inte in spelet på Steam? För min del skulle det vara bekvämare, då man är på Steam konstant.

Valve har regler runt dlc och in-app purchases som bethesda vill undvika.

Medlem
Skrivet av tricky:

Fallout ZzzZzzhelter. Var kul i en vecka innan man insåg att det var lika innehållsrikt som Ski Free till Win 3.11.

http://vignette4.wikia.nocookie.net/non-aliencreatures/images...

Värdelöst?! Ski Free är awesome!

Gnällkuk
Skrivet av purjo:
Skrivet av tricky:

Fallout ZzzZzzhelter. Var kul i en vecka innan man insåg att det var lika innehållsrikt som Ski Free till Win 3.11.

http://vignette4.wikia.nocookie.net/non-aliencreatures/images...

Värdelöst?! Ski Free är awesome!

Jag sa inte värdelöst, jag sa lika innehållsrikt. Ski Free är/var awesome


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av Potatisbullen:
Skrivet av SWEBarb:

SÅ otroligt dåligt och tråkigt spel.

Tack för din åsikt, din kommentar är dock helt värdelös ifall detta inte är din typ av spel. Om du hade gett lite konstruktiv kritik eller berättat vad som var dåligt och tråkigt hade kommentaren varit givande och tillfört någonting till nyheten, tack.

Att förvänta sig intelligens från någon som har "SWE" i namnet är.. inte så smart.

Fallout Shelter är ett helt okay spel att wasta någon timme på. Ingen aning om hur det är "otroligt dåligt och tråkigt".

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:
Skrivet av Puscifer:

Känns väldigt mycket för sent, eller? Hypen kring både Fallout Shelter och Fallout 4 har liksom dött ut.

Ja? Det är liksom det som sker efter en tid, för alla spel. Det är ingen hype kring CS eller andra populära spel som varit ute länge längre. Inget konstigt.

Det är väldigt mycket hype kring CS fortfarande, haha


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av tricky:
Skrivet av purjo:
Skrivet av tricky:

Fallout ZzzZzzhelter. Var kul i en vecka innan man insåg att det var lika innehållsrikt som Ski Free till Win 3.11.

http://vignette4.wikia.nocookie.net/non-aliencreatures/images...

Värdelöst?! Ski Free är awesome!

Jag sa inte värdelöst, jag sa lika innehållsrikt. Ski Free är/var awesome

Så fallout shelter är awesome alltså? Ganska bra betyg ;D

Medlem

skulle väl inte kalla fallout 4 dött riktigt, flera 100.000 om dagen som spelar det än dlc och skit


signatur

//monster

1
Skriv svar