Telltale's Batman fladdrar iväg på äventyr nästa månad

Robot
Medlem
Telltale's Batman fladdrar iväg på äventyr nästa månad

Och i Februari 2017 kommer episode 2 att komma ut.

precis som the wolf among us... jag är fortfarande inte bitter.

Medlem

Jag tycker snarare att väntan börjar nu med tanke på att telltale tar tre år på sig att släppa varje episod


signatur

Game long and prosper

Medlem

Jag har läst att episoderna kommer att släppas med 1 veckas intervall likt en TV-serie. Alla episoder är med andra ord mer eller mindre klara innan den första episoden släpps. Återstår att se om det verkligen blir så.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Mmm, det här är man lite sugen på. Blir första gången jag plockar upp ett Telltale spel sedan Back to the Future.

Medlem
Skrivet av Sidewinders:

Och i Februari 2017 kommer episode 2 att komma ut.

precis som the wolf among us... jag är fortfarande inte bitter.

Jag är, jag vill ha säsong 2 på The Wolf Among Us!


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Älskar Telltale, The Walking Dead är ett av få spel som fått mig att gråta vid fler än ett tillfälle :P. A Wolf Among Us är också ett grymt spel. Har stort förtroende för Telltale men snälla släpp säsong 3 av TWD snart plz!

Medlem
Skrivet av Tapiwen:
Skrivet av Sidewinders:

Och i Februari 2017 kommer episode 2 att komma ut.

precis som the wolf among us... jag är fortfarande inte bitter.

Jag är, jag vill ha säsong 2 på The Wolf Among Us!

Håller verkligen med. TWAU var så in i helvete bra i mitt tycke.
Utan att veta är jag dock mycket tveksam till om det blir någon andra säsong. Batman ser dock ut att kunna bli riktigt bra.

Medlem

Men.. ska dom inte släppa resten av Minecraft storymode och the walking dead Michonne först ?
Har ju väntat toklänge på resterande delar ju av dessa serier.

Medlem
Skrivet av StraxDax:

Men.. ska dom inte släppa resten av Minecraft storymode och the walking dead Michonne först ?
Har ju väntat toklänge på resterande delar ju av dessa serier.

Michonne-delen är väl klar? Tror det utspelar sig bara under ett gäng avsnitt när hon var borta från tv-serien.

Medlem
Skrivet av Wille_3:
Skrivet av StraxDax:

Men.. ska dom inte släppa resten av Minecraft storymode och the walking dead Michonne först ?
Har ju väntat toklänge på resterande delar ju av dessa serier.

Michonne-delen är väl klar? Tror det utspelar sig bara under ett gäng avsnitt när hon var borta från tv-serien.

Ja det var väl bara en minigrej vilket är mycket synd för den var tokbra enligt mitt tycke. De skulle gjort ett längre äventyr.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av Wille_3:
Skrivet av StraxDax:

Men.. ska dom inte släppa resten av Minecraft storymode och the walking dead Michonne först ?
Har ju väntat toklänge på resterande delar ju av dessa serier.

Michonne-delen är väl klar? Tror det utspelar sig bara under ett gäng avsnitt när hon var borta från tv-serien.

lol.. det är så lång tid mellan episoder i Telltaleserierna så man hinner glömma vilka serier som inte är klara och vilka som är klara.
Minecraft storymode är iaf inte klar och det är låååång tid mellan episoderna, kan iaf rekomendera den serien för den är rätt så kul.

1
Skriv svar