Deus Ex: Mankind Divided – se ett helt uppdrag från pc-versionen
Vill ni se video i extremt hög kvalite kan ni ladda ner förhandstitten med superhög bitrate från Gamersyde på länken nedanför. De finns i torrents också. Det är inte samma förhandstitt som i nyheten, men är från samma område. Obs! Från PS4.
http://www.gamersyde.com/news_preview_deus_ex_mankind_divided...
Ser riktigt nice ut. Blir ett givet köp. Eftersom det är ett "FPS-Spel" så handlar jag det till PC då mus & tangentbord krossar en klumpig kontroll. I 3e persons spel duger kontroll men i 1a person kan jag inte med att lira med dosan...
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||
Spelade precis igenom Human Revolution igen och fruktansvärd känsla pistoler och sikte. Spelet har tyvärr inte åldrats bra heller. Bra ljussättning etc, men stela animationer m.m
Detta ser dock bättre, men också som en upphottad spelmotor bara av tidigare. Hoppas har fel.
Använde du V-sync?
Det gör att kontrollerna blir heltokiga och känns som man använder en kontroller istället för mus.
Vet inte riktigt vilken video ni tittade på som tycker det ser ut som ett givet köp... Hade hoppats på mer själv.
Att det ska vara så svårt att göra bra AI i spel är intressant, den har faktiskt inte utvecklats sen 90-talet i princip, nästan gått bakåt i utvecklingen.
Styltiga animationer när karaktärer vänder sig osv, på ett ställe poppar en AI karaktär upp genom ett tak från marken nedanför och står således helt plötsligt på taket framför spelaren.
Hacking pusslet verkar sjukt tråkigt, men förhoppningsvis har det lite mer "gameplay" på svårare uppdrag.
Löjlig "slå upp lås" animation med ljud som inte motsvarar mängden ljud det skulle ge ifrån sig att slå en metallnäve på ett metallskåp/lås...
Miljön kändes rätt oinspirerad. Vad gör folk i det där området, vaktar crates hela dagarna? Sure, kan appliceras som kritik på många spel men nån gång måste vi ju komma ifrån sån här design.
I dialogen har man misslyckats med det Mass Effect lyckades rätt bra med, genom att presentera svarsalternativ innan karaktärerna pratat klart får man ett flyt som närmar sig ett riktigt samtal, till skillnad från här med 20 sec pauser mellan yttrade meningar.
men men... sci fi är ju alltid nice så blir kanske en genomspelning.
Spelade precis igenom Human Revolution igen och fruktansvärd känsla pistoler och sikte. Spelet har tyvärr inte åldrats bra heller. Bra ljussättning etc, men stela animationer m.m
Detta ser dock bättre, men också som en upphottad spelmotor bara av tidigare. Hoppas har fel.
Använde du V-sync?
Det gör att kontrollerna blir heltokiga och känns som man använder en kontroller istället för mus.
Nej det var avstängt. Men hela deras mekanik är otymplig. Coverknappen är på mouse2 som default och bara jobbig då man byter kamera vinkel. Ändå är smygarväsendet kasst. Dödar du en soldat i smyg så blir folk fortfarande alarmed.