Se nya bilder från The Walking Dead Säsong 3

Robot
Medlem
Se nya bilder från The Walking Dead Säsong 3

Det ser inte så pjåkigt ut.

Inaktiv
Medlem

Jag är medveten om att det här medför en överhängande risk för att verka pervig, men jag noterade att Clem ser ut att ha fått bröst, vilket fick mig att haja till. Har vi fått någon info om hur lång tid som har förflutit sedan säsong 2? Kan postapokalyptisk pubertet vara något som tas upp i spelet?

Medlem
Skrivet av Fevolas:

Jag är medveten om att det här medför en överhängande risk för att verka pervig, men jag noterade att Clem ser ut att ha fått bröst, vilket fick mig att haja till. Har vi fått någon info om hur lång tid som har förflutit sedan säsong 2? Kan postapokalyptisk pubertet vara något som tas upp i spelet?

Tror de nämde att säsong 3 utspelar sig några år efter säsong 2, har för mig att clem har blivit 14ish

Medlem

Vilket slut är canon tro?


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Boomer:

Vilket slut är canon tro?

TWD spelen har inga canon slut, eller? Eftersom spelet utspelar sig några år efter säsong 2 antar jag att säsong 3s backstory kommer att vara lite annorlunda beroende på vart tvåan sluta och man kommer förmodligen få en kort rundown om varför Clementine inte är där man valde att sluta sist.

För övrigt längtar jag något enormt efter detta ^^

Medlem

Det kanske bara har med perspektivet att göra men Clementines huvud i bild 3 ser alldeles för stort ut. Huvudet ser ut att vara lika brett som hennes axlar och ser ungefär lika långt ut som avståndet från naveln upp till halsen.

Skrivet av Boomer:

Vilket slut är canon tro?

Rätt så säker på att oavsett vilket slut man fick i tvåan kommer det inte spela någon roll på säsong 3. Förmodligen tas det bara upp i en "how did you got here" dialog.

Medlem

RIP Clementines ringfinger

1
Skriv svar