Ny trailer för Kingsglaive: Final Fantasy XV släppt

Robot
Ny trailer för Kingsglaive: Final Fantasy XV släppt
Medlem
Ny trailer för Kingsglaive: Final Fantasy XV släppt

Är det Ultros från Final Fantasy VI som man kan se vid 1:53?

Medlem

Riktigt maffig film, vill se denna!

Medlem

Jäklar va bra de såg ut! Såna här filmer vill jag se i fler universum.

Medlem

Intressant och se om kungen överlever eller ej!

Gnällkuk
Skrivet av Tabula:

Intressant och se om kungen överlever eller ej!

Who knows, maybe it's the rise of Sean Bean!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

zlo
Medlem
Skrivet av Zelbano:

Är det Ultros från Final Fantasy VI som man kan se vid 1:53?

Haha, är ju faktiskt likt. Snyggt spottat! Att du inte får några likes beror nog på att många som spelar ff idag inte var födda när man var tvungen att importera 6an, köra med adapter till snesen och fulöversätta japanskan med ett 200 sidors printat manus man sökt rätt på med Altavista och smygprintat i omgångar i skolbiblioteket. Ultros är än idag mitt bästa bläckfiskminne.

Medlem
Skrivet av zlo:
Skrivet av Zelbano:

Är det Ultros från Final Fantasy VI som man kan se vid 1:53?

Haha, är ju faktiskt likt. Snyggt spottat! Att du inte får några likes beror nog på att många som spelar ff idag inte var födda när man var tvungen att importera 6an, köra med adapter till snesen och fulöversätta japanskan med ett 200 sidors printat manus man sökt rätt på med Altavista och smygprintat i omgångar i skolbiblioteket. Ultros är än idag mitt bästa bläckfiskminne.

Han är med i FF 14 också

1
Skriv svar