Nu går det att titta på Dota 2-matcher i VR

Robot
Nu går det att titta på Dota 2-matcher i VR
Medlem
Nu går det att titta på Dota 2-matcher i VR

Har testat detta hemma. Hur läckert som helst! Tyvärr har jag inte varit direkt intresserad av DOTA öht. Kanske blir ändring nu.

Medlem
Medlem

Får lol sandbox snart då kanske?

Medlem
Skrivet av sarg:

Får lol sandbox snart då kanske?

"Soon™" eller "The technology isent there yet" eller "It would cause toxicity"

Medlem

Det är något sjukt spaceat, kommer få förslitningsskador i ansiktet under TI6


signatur

Your words are as empty as your future...

Medlem

Föredrar själv att sitta ner när jag tittar på matcher. Någon som testat detta och vet hur det fungerar? Måste man upp och peka med kontroller osv för att navigera?

Medlem

Fick med vr headset med samsung S7an. Kan jag använda den och se detta? Oerhört trött på Dota 2 men kul att testa.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Horniak:

Föredrar själv att sitta ner när jag tittar på matcher. Någon som testat detta och vet hur det fungerar? Måste man upp och peka med kontroller osv för att navigera?

Du kan teleportera dig runt. Själv satt jag på golvet. Och hade all gubbar springandes runt benen på mig. Mycket märklig känsla!

Medlem
Skrivet av Remus:

Fick med vr headset med samsung S7an. Kan jag använda den och se detta? Oerhört trött på Dota 2 men kul att testa.

Finns någon app som "simulerar" ett PC-VR set så det kanske kan fungera. Kommer inte ihåg vad det heter, men säkert inte svårt att hitta. Men upplösningen är så låg att du inte lär uppskatta det gissar jag.

1
Skriv svar