Häftig vapendemonstration i ny trailer för Prey

Robot
Häftig vapendemonstration i ny trailer för Prey
Medlem
Häftig vapendemonstration i ny trailer för Prey

Jag ser gärna lite mer "umph!" i vapnen. Lät som någon sköt med en ärtbössa och responsen var obefintlig.

Men det kan ju bli bättre med de lite kraftfullare bössorna.

Avstängd

" Eller varför inte förvandla sig till en kaffemugg och studsa runt?" Jag trodde det var ett skämt.

Inaktiv
Skrivet av Bennii:

Lät som någon sköt med en ärtbössa och responsen var obefintlig.

Trodde det var lite av en överdrift innan jag såg klippet men det var fan en underdrift! Min gamla soft air gun tycks ha mer rekyl än pistolen i klippet. Hoppas verkligen dom fixar det där eller att det bara är ett svag vapen för det där angränsade det löjliga.

Releasehästryttare

Ser it som en mix mellan deus ex och dishonored men med shadow monsters in space, ju mer jag ser från spelet ju mer sugen blir jag.

Medlem
Skrivet av Devan:

Ser it som en mix mellan deus ex och dishonored men med shadow monsters in space, ju mer jag ser från spelet ju mer sugen blir jag.

Glöm inte Prop Hunt =D

Medlem
Skrivet av Sapiens:
Skrivet av Devan:

Ser it som en mix mellan deus ex och dishonored men med shadow monsters in space, ju mer jag ser från spelet ju mer sugen blir jag.

Glöm inte Prop Hunt =D

Jag fick lite vibbar från I am Bread också.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Förstod inte riktigt vitsen med att förvandla sig till en mugg för att ta sig igenom där :S Har tillgång till telekinesi för att putta sig fram. Kunde han/hon inte bara tryckt på knappen på samma sätt?

Medlem

Nä, det där kändes inge vidare. Såg inte så bra ut heller.
Men det kan ju ta sig.
Vad skulle det handla om egentligen?


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av anon_119148:
Skrivet av Bennii:

Lät som någon sköt med en ärtbössa och responsen var obefintlig.

Trodde det var lite av en överdrift innan jag såg klippet men det var fan en underdrift! Min gamla soft air gun tycks ha mer rekyl än pistolen i klippet. Hoppas verkligen dom fixar det där eller att det bara är ett svag vapen för det där angränsade det löjliga.

Med tanke på att handeldvapen gått mot mindre kalibrar och mindre rekyl, rök och oväsen konstant sedan dom uppfanns så finner jag det rimligt att framtidens pistoler blir ännu tystare och finkalibrigare.

Sedan är det nog ingen bra ide att ha grovkalibriga bössor ombord på en rymdstation...


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av SID 6.7:
Skrivet av grollo_92:
Skrivet av Bennii:

Lät som någon sköt med en ärtbössa och responsen var obefintlig.

Trodde det var lite av en överdrift innan jag såg klippet men det var fan en underdrift! Min gamla soft air gun tycks ha mer rekyl än pistolen i klippet. Hoppas verkligen dom fixar det där eller att det bara är ett svag vapen för det där angränsade det löjliga.

Med tanke på att handeldvapen gått mot mindre kalibrar och mindre rekyl, rök och oväsen konstant sedan dom uppfanns så finner jag det rimligt att framtidens pistoler blir ännu tystare och finkalibrigare.

Sedan är det nog ingen bra ide att ha grovkalibriga bössor ombord på en rymdstation...

Ja, för realism är A och O i ett spel som Prey. Glöm spelkänslan.

Medlem

Oooook, det där med kaffemuggen fick mig att ta en funderare angående spelet...

Medlem

Ni pratar om muggen men är det ingen som lagt märke till loggan på den? Är det inte en mugg med Taif logga på?? Wtf

Vill inte starta nått här. Bara visa upp hur loggan ser ut för de som undrar;)

Medlem
Skrivet av Hexon:

Ni pratar om muggen men är det ingen som lagt märke till loggan på den? Är det inte en mugg med Taif logga på?? Wtf

http://hockeysilly.se/wp-content/uploads/2015/09/Skärmavbild-...

Vill inte starta nått här. Bara visa upp hur loggan ser ut för de som undrar;)

What is it?
HIF.


signatur

autograph

1
Skriv svar