Vackra metroidvania-plattformaren Owlboy släpps snart, efter 9 års utveckling

Robot
Vackra metroidvania-plattformaren Owlboy släpps snart, efter 9 års utveckling
Medlem
Vackra metroidvania-plattformaren Owlboy släpps snart, efter 9 års utveckling

Ser riktigt kul ut.

Medlem

Jag älskar sånthär. Ett spel som utvecklats hur länge som helst men sen kommer från ingenstans och blåser hatten av alla AAA titlar som kommit det senaste året.

Medlem

Sa någon Metroidvania? Då blir det nog ett köp.

Medlem

Bird person approves


signatur

#PCMR

Releasehästryttare

Såg det på steam igår, la genast till det i min wishlist, vad vi sett av spelet så lär det bli lika bra som Ori and the blind forest.

Medlem

Japp jag är såld! Min kropp är redo...sålänge det kommer till konsol

Medlem
Skrivet av johnssonhill:

Jag älskar sånthär. Ett spel som utvecklats hur länge som helst men sen kommer från ingenstans och blåser hatten av alla AAA titlar som kommit det senaste året.

Hade spel som detta bedömts efter samma krav som AAA-spel hade de klassats som spelårets bottenskrap.

Medlem

Oj har det redan gått nio år? Var pepp när jag såg de första bilderna. Sen glömde jag bort det. Nu blir jag pepp igen.

Medlem

Absolut på wishlist! Vilka vackra pixlar!

Medlem

Såg rätt mysigt ut men jag kan inte förstå hur det har tagit 9år att göra detta spel...

Medlem
Skrivet av Gaara:

Såg rätt mysigt ut men jag kan inte förstå hur det har tagit 9år att göra detta spel...

Man gör om, gör rätt - sedan repeterar man detta lite här och var och kors och tvärs, så sitter man snart med nio års utveckling.

Sedan är det lite av marketing/pr när det kommer till indiespel, att ju längre man suttit och jobbat med det och ju färre man är, ju "bättre" blir spelen.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

1
Skriv svar