När Dooms alla ljudeffekter byts ut mot Tim Allens stön uppstår magi

Robot
När Dooms alla ljudeffekter byts ut mot Tim Allens stön uppstår magi

90-talet ringde och bad om nåd.


Medlem
När Dooms alla ljudeffekter byts ut mot Tim Allens stön uppstår magi

Är detta inte vad wtf sektionen var till för? Inte direkt något som borde ligga på framsidan.

Medlem

Man vet att ett spel är bra när dess modding community fortsätter 23 år efter spelets släpp.

Doom är magi. Ren och slär magi.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av xermalk:

Är detta inte vad wtf sektionen var till för? Inte direkt något som borde ligga på framsidan.

Den ligger och slumrar lite inför flytten till det nya systemet. Och de är söndagskväll, alla kan behöva ett gott skratt.


signatur
Medlem

Haha fantastiskt bra


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Jonlissla:

Man vet att ett spel är bra när dess modding community fortsätter 23 år efter spelets släpp.

Doom är magi. Ren och slär magi.

Eller hur!


signatur
Medlem

Carl är full igen

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Cybersoul:

Carl är full igen

^^


signatur
Medlem

No longer afraid of hell, for I have seen it..

Medlem

Är det det här Cyberdemoner drömmer mardrömmar om?

Medlem

Tim "The Toolman" Allen är ju bara för söpen:-)

Medlem

Vi har uppenbarligen helt olika humor.

Medlem
Skrivet av xermalk:

Är detta inte vad wtf sektionen var till för? Inte direkt något som borde ligga på framsidan.

Hade den inte legat på 'förstasidan' så skulle jag aldrig ha sett den, menar du att FZ döljer vissa artiklar?

Releasehästryttare
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av xermalk:

Är detta inte vad wtf sektionen var till för? Inte direkt något som borde ligga på framsidan.

Den ligger och slumrar lite inför flytten till det nya systemet. Och de är söndagskväll, alla kan behöva ett gott skratt.

Med tanke på hur ofta Sweclockers är nere för underhåll på nattetid så hoppas jag ni har stabilare servrar för oss nattugglor som använder FZ denna tid.

Medlem
Medlem

Haha. Jag hade ingen aning om vem snubben är innan detta, men tyckte det var riktigt roligt.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Incal:

Vi har uppenbarligen helt olika humor.

Medlem
Skrivet av Kixarn:

Tim "The Toolman" Allen är ju bara för söpen:-)

Fast om du skriver "The toolman" så får du faktiskt använda efternamnet han har i serien. Taylor eller Tayler om jag minns rätt. ☺️

Medlem

Jag spelade hur många moddar som helst av den här typen när Doom var som störst. Helt galna.

Medlem
Skrivet av Frisell:
Skrivet av Kixarn:

Tim "The Toolman" Allen är ju bara för söpen:-)

Fast om du skriver "The toolman" så får du faktiskt använda efternamnet han har i serien. Taylor eller Tayler om jag minns rätt. ☺️

Taylor är helt rätt. Trodde kanske han va en "Toolman" vardags också. Dock kvarstår att han är söpen

1
Skriv svar