Chatta med bikinibrudar i Yakuza 6

Robot
Chatta med bikinibrudar i Yakuza 6

I västerländska konsoler lagom till Playstation 5...


MEG
Medlem
Chatta med bikinibrudar i Yakuza 6

Hahaha, ja all publicitet är bra publicitet som Malcolm McLaren sa


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Kulturkrock? Jo för camgirls är ju inte alls vanligt i väst. Inte det minsta.

Medlem

Here we go again...


signatur

Game long and prosper

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av kebbe:

Kulturkrock? Jo för camgirls är ju inte alls vanligt i väst. Inte det minsta.

Men inte så vanligt i spel utvecklade i väst...


signatur
Medlem

Yakuza 0 släpps ju här början av nästa år - knappt två år efter släppet i Japan - så det går åt rätt håll.

Medlem

Fruktansvärt helt klart, har inget problem med att man slår ihjäl folk höger och till vänster. Men naket och antydan till sex? Who will think of the children?

Medlem

Fyller samma funktion som de prosituerade i GTA-spelen väl.
Du är kriminell - och den undre världen ser ju ut så...

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av kebbe:

Kulturkrock? Jo för camgirls är ju inte alls vanligt i väst. Inte det minsta.

Men inte så vanligt i spel utvecklade i väst...

Men strippor och prostituerade är ju, det är typ samma sak. I mean, sådana har vi även i spel som Mass Effect, förstår inte problemet - de försöker liksom gestalta samhällets fula sidor.

Medlem
Skrivet av kaealy:

Fruktansvärt helt klart, har inget problem med att man slår ihjäl folk höger och till vänster. Men naket och antydan till sex? Who will think of the children?

Indeed.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Jag gillar valmöjligheter i spel. Om valet omfattar lättklädda damer så gör det bara valet enklare.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av kebbe:

Kulturkrock? Jo för camgirls är ju inte alls vanligt i väst. Inte det minsta.

Men inte så vanligt i spel utvecklade i väst...

Jag har inte så bra koll på gengren men är det vanligt med camgirls i spel utvecklade i öst ?

FZ väckte mitt intresse, kan ni inte recensera 10 sådana spel så vi får hjälp att sålla bort dom dåliga mot dom bra ?

Helst ska det vara VR spel, sätt Bennet på det så vi får lite kompensation för att det inte är något Fräcka Fredag längre.

Medlem

Öh, ok. Men nu till något viktigare. Efter att noggrant ha granskat artikeln så såg jag inga tecken på nedsättande ord som gubbsnusk. Antar att det ligger på läsarna, så...
Gubbsnuuuusk för fan!

Medlem
Skrivet av kaealy:

Fruktansvärt helt klart, har inget problem med att man slår ihjäl folk höger och till vänster. Men naket och antydan till sex? Who will think of the children?

Men jag vill kunna ringa upp Camboys, finns den funktionen med?

Men seriöst, även om sånt här bara sänker ett spel i mina ögon (måste ju vara så kasst för att ta till sånt här) så är det ju ruggigt sunkigt. Som att skicka med en porrblaska vid ett spelköp.

Japaner, japaner...

Medlem
Skrivet av Ender:
Skrivet av kaealy:

Fruktansvärt helt klart, har inget problem med att man slår ihjäl folk höger och till vänster. Men naket och antydan till sex? Who will think of the children?

Men jag vill kunna ringa upp Camboys, finns den funktionen med?

Men seriöst, även om sånt här bara sänker ett spel i mina ögon (måste ju vara så kasst för att ta till sånt här) så är det ju ruggigt sunkigt. Som att skicka med en porrblaska vid ett spelköp.

Japaner, japaner...

Homosexualitet inom Yakuza existerar inte, samt har du varit i t ex Tokyo? Att göra ett "realistiskt" spel i t ex en kultur som Japan är det omöjligt att inte ha med sånt här.

Tycker spel i allmänhet som utspelar sig i Japan verkligen tonar ner verkligenheten, blev verkligen en kulturkrock för mig när jag var i Japan att det faktiskt är "värre" än bilden som framställs.

Medlem
Skrivet av kaealy:
Skrivet av Ender:
Skrivet av kaealy:

Fruktansvärt helt klart, har inget problem med att man slår ihjäl folk höger och till vänster. Men naket och antydan till sex? Who will think of the children?

Men jag vill kunna ringa upp Camboys, finns den funktionen med?

Men seriöst, även om sånt här bara sänker ett spel i mina ögon (måste ju vara så kasst för att ta till sånt här) så är det ju ruggigt sunkigt. Som att skicka med en porrblaska vid ett spelköp.

Japaner, japaner...

Homosexualitet inom Yakuza existerar inte, samt har du varit i t ex Tokyo? Att göra ett "realistiskt" spel i t ex en kultur som Japan är det omöjligt att inte ha med sånt här.

Tycker spel i allmänhet som utspelar sig i Japan verkligen tonar ner verkligenheten, blev verkligen en kulturkrock för mig när jag var i Japan att det faktiskt är "värre" än bilden som framställs.

Homosexualitet finns väl trots att man inte pratar om det? Man skyltar väl inte på "jobbet" med att man ringer till camgirls...eller har dem ett firma nummer dem använder?

Övrigt då...går man och lägger sig, lagar mat, deklarerar, åker till bilprovningen och går på muggen vid behov också? Jag tänkte ifall det nu var så realistiskt menar jag.

Att bortförklara sånt där med "realism" blir bara fånigt är jag rädd.

1
Skriv svar