Steam-butiken ser ut att få nytt smink i ansiktet

Robot
Steam-butiken ser ut att få nytt smink i ansiktet
Medlem
Steam-butiken ser ut att få nytt smink i ansiktet

Bra, hoppas det finns ett filter för at få bort alla indie spel också. Inte för att indie är dåligt men ibland vill man se spel som inte har snes grafik på var ända sida.

Redaktör
Ponny

Läste "smisk i ansiktet" och tänkte "jaja, vad Steam gör i sovrummet har inte jag med att göra".


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Låter väl bra... förutom "större bilder". Gillar inte windows 8-designen där alla ikoner och texter ska vara jättestora så att man får scrolla runt mycket mer. Bättre med lagom storlek på bild och text så att man utnyttjar ytan mer.


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

Steamklienten och websajten behöver verkligen uppdateras. Det är många grejer jag irriterar mig på, även om det är mindre saker som inte påverkar själva spelandet.

Medlem

Kommer bli problem. Eftersom klienten sett likadant ut i hundra år kommer nog klagomålen hagla tätt över det nya.


signatur

Det var detta...

De borde satsa mer på support och rensa i Greenlight-träsket och Early Access.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv
Skrivet av ruva:

Kommer bli problem. Eftersom det här sättet likadant ut i hundra år kommer nog klagomålen hagla tätt över det nya.

Som det alltid gör med allt sen går det en vecka och alla har lärt sig det nya och glömt hur det gamla såg ut.

Medlem

Jasså! Och det här har jag varit med att bekosta alltså?? Är det detta vad mina skattepen.... steamspelsköpspengar går till alltså? Sämre rabatter på reor för att bygga store.

Nej till ny vy! Nej till ny vy! Ingen ny vy! Ingen ny vy!


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

dem får gärna fixa respondsen av steam clienten. älskar steam, men ibland är den allt seg och svarar inte.

Ambassadör
Xbox

En sminkad gris äro fortfarande en gris.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av StenaFoss:

Bra, hoppas det finns ett filter för at få bort alla indie spel också. Inte för att indie är dåligt men ibland vill man se spel som inte har snes grafik på var ända sida.

Vore det inte bättre med ett 3D-filter då? Att filtrera bort indiespel kan bli väldigt trubbigt då långt ifrån alla har SNES-grafik.

Medlem
Skrivet av Brona:
Skrivet av StenaFoss:

Bra, hoppas det finns ett filter för at få bort alla indie spel också. Inte för att indie är dåligt men ibland vill man se spel som inte har snes grafik på var ända sida.

Vore det inte bättre med ett 3D-filter då? Att filtrera bort indiespel kan bli väldigt trubbigt då långt ifrån alla har SNES-grafik.

Sant ge en eget filter för pixel spel.

Medlem
Skrivet av walter_iego:

De borde satsa mer på support och rensa i Greenlight-träsket och Early Access.

Testat support och den kanske fungerar men det är omständligt att få rätt support så man tröttnar att fundera ut hur man ska få hjälp. Där slår Origin Steam på fingrarna fast den supporten inte heller är den bästa. Men inga problem att få nya nycklar när man installerat om ett spel för många gånger fast EA äger ju de spel de erbjuder så därför har de nog lättare att tillfredsställa sina kunder.


signatur

Det var detta...

Medlem

Det är fan på tiden. Sajten känns sjukt tidigt tvåtusental.

Medlem
Skrivet av Brona:
Skrivet av StenaFoss:

Bra, hoppas det finns ett filter för at få bort alla indie spel också. Inte för att indie är dåligt men ibland vill man se spel som inte har snes grafik på var ända sida.

Vore det inte bättre med ett 3D-filter då? Att filtrera bort indiespel kan bli väldigt trubbigt då långt ifrån alla har SNES-grafik.

Vore inte en ännu bättre tag: "Detta spel är färdigt, testat - och kul" ?

1
Skriv svar