Rykte: Nintendo NX får Smash Bros. och Pokémon-spel nära lanseringen

Robot
Rykte: Nintendo NX får Smash Bros. och Pokémon-spel nära lanseringen
Medlem
Rykte: Nintendo NX får Smash Bros. och Pokémon-spel nära lanseringen

Är inte det där samma snubbe som blir tokig över saker och ting?
Bland annat välter ett brädport där han och en till spelar något kortspel om jag minns rätt.

Men är riktigt sugen på köpa Nintendo NX fast var lika taggad på Wii u sen satt man där med 2 spel :<

Medlem
Skrivet av fARLIGT:

Är inte det där samma snubbe som blir tokig över saker och ting?
Bland annat välter ett brädport där han och en till spelar något kortspel om jag minns rätt.

Men är riktigt sugen på köpa Nintendo NX fast var lika taggad på Wii u sen satt man där med 2 spel :&lt;

Han har en fake-persona vid namn Francis som han gör olika sketcher med, oftast i vlog-format, där humorn går ut på att skratta åt en satir av en väldigt bortskämd gamer.

Medlem
Skrivet av DarkZide8:
Skrivet av fARLIGT:

Är inte det där samma snubbe som blir tokig över saker och ting?
Bland annat välter ett brädport där han och en till spelar något kortspel om jag minns rätt.

Men är riktigt sugen på köpa Nintendo NX fast var lika taggad på Wii u sen satt man där med 2 spel :&amp;lt;

Han har en fake-persona vid namn Francis som han gör olika sketcher med, oftast i vlog-format, där humorn går ut på att skratta åt en satir av en väldigt bortskämd gamer.

Kan tilläggas att han även är väldigt vettig och sansad när det väl beger sig.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Jag undrar vad det är för Pokémon-spel. Är inte riktigt intresserad om det inte tillhör huvudserien, vilket är ganska osannolikt att det är eftersom Sun och Moon släpps 18/23 november.


signatur

1700X | NH-D15 | GTX 1070 Ti Strix | 16GB DDR4 | 500GB SSD | 2TB HDD

Gnällkuk
Skrivet av DarkZide8:
Skrivet av fARLIGT:

Är inte det där samma snubbe som blir tokig över saker och ting?
Bland annat välter ett brädport där han och en till spelar något kortspel om jag minns rätt.

Men är riktigt sugen på köpa Nintendo NX fast var lika taggad på Wii u sen satt man där med 2 spel :&amp;lt;

Han har en fake-persona vid namn Francis som han gör olika sketcher med, oftast i vlog-format, där humorn går ut på att skratta åt en satir av en väldigt bortskämd gamer.

Minns hur besviken jag blev när jag upptäckte det men lika positivt överraskad när jag såg några av hans vanliga videos för några år sedan


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

1
Skriv svar