Mafia III måste sälja åtta miljoner för att gå med vinst

Robot
Mafia III måste sälja åtta miljoner för att gå med vinst
Medlem
Mafia III måste sälja åtta miljoner för att gå med vinst

Vetefan om de förtjänar att gå med vinst..

Medlem
Releasehästryttare

Meanwhile Rockstar torkar sina glädje tårar med pengar sen de sålt över 65m GtaV kopior.

Medlem

Man var ju rätt så sugen på det. Den ända recentionen som givit spelet bra betyg är aftonbladet. Aldrig att man litar på dem efter Last of us fick 2/5 för skit anledningar.

Måste förövrigt vara jobbigt att ha distributörer som pressar en konstant.

Medlem

mafia 3 är bra det e bara litet upp repande tuvär det är det enda som gör spelet sämre

Medlem

Lycka till med det, Denuvo är skäl nog för att avstå för mig.

KoP
Medlem

Har inte Mafia 3 ens sålt en miljon ex? Fasen, det trodde jag inte. Illa.

Inaktiv
Skrivet av PcGamer:

Lycka till med det, Denuvo är skäl nog för att avstå för mig.

Mafia 3 använder inte Denuvo

Geeks Gaming

Maffia 3 har många bra saker. Alla vapen känns riktigt bra. Ljudet från bilar och vapen är extremt bra.
Musiken är av ett under.
Lipsynken i mellan scener är något av de bästa någonsin.
Men tyvärr gör man samma saker om och om igen. Men ändå går jag alltid tillbaka och spelar.
Största problemet jag har just nu är att spelet kraschar.... hela tiden. fick 5 kraschar på 40 min och spelet är inte optimerat för 5 öre...
Men gillar fortfarande att spela de... Mafia 3 har massa saker som Mafia 2 inte hade... Men dom missa helt de Mafia 2 redan hade.

Medlem
Skrivet av Devan:

Meanwhile Rockstar torkar sina glädje tårar med pengar sen de sålt över 65m GtaV kopior.

http://gifrific.com/wp-content/uploads/2013/01/Woody-Harrelso...

Sina vad?

Medlem
Skrivet av anon_98854:
Skrivet av PcGamer:

Lycka till med det, Denuvo är skäl nog för att avstå för mig.

Mafia 3 använder inte Denuvo

Då kan det vara intressant men endast om det inte ersatt det med något annat DRM, tack för infon iaf=).

Medlem

Felet måste vara att de inte dummat ner spelet tillräckligt mycket. Det behöver vara mer som call of duty, uncharted och gears of war. Ta bort allt som var unikt med spelet! Tryck x för döda, mer x-ray vision! Lås spelet i 24fps nästa gång så det blir sann cinematisk upplevelse! Det och ett par hundra miljoner dollar till på marknadsföring, det nog löser alla problem.

Inaktiv
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av Mjauv:
Skrivet av PcGamer:

Lycka till med det, Denuvo är skäl nog för att avstå för mig.

Mafia 3 använder inte Denuvo

Då kan det vara intressant men endast om det inte ersatt det med något annat DRM, tack för infon iaf=).

ptja, Steamworks kör de nog med men inget annat.

Medlem

Spelet känns ju ingenting som Mafia 1 eller 2, det känns bara som en medioker sandlåda där man knappt kan göra något. Storyn är fan passivare än den i Mad Max Fury Road, vilket även det får det att kännas mindre Mafia spel.

Men jag ger dem cred för det intressanta temat och den trovärdiga skildringen av tidsperioden, det är väl det enda positiva jag kan säga om spelet.


signatur

// Bacon <3

Medlem

I slutändan handlar det om att bli rik på sin produkt, vad det nu må vara som man utvecklat , spel eller tekniken bakom början på skype resan.

Vissa går vidare och bygger upp nått nytt och tjänar ännu mer pengar


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Hade förträngt det flamberade pungdjurskadavret som var Xcom declassified.

Usch.

Medlem

Hela upplägget i Mafia 3 är annorlunda än tidigare och ärligt talat är storyn långt ifrån lika spännande.

Satt häromdagen och spelade och tänkte "Shit vad kul om Mafia 1 hade haft den här grafiken och på PS4".

Jag är rent gerenellt emot nyversioner av spel men Mafia 1 borde verkligen få en Remastered.

Medlem

Kan inte säga jag är ett större fan av Mafia 3. Spelat igenom Mafia 1 och 2 otaliga gånger, 3an blir bara en gång.

Medlem

Va fan har det inte ens sålt 1 miljon? Så dåligt är inte spelet men det är absolut inte lika bra som 1 & 2.

Tänk vad kul att få Mafia 1 med ny grafik och modernt gameplay <3


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Felet måste vara att de inte dummat ner spelet tillräckligt mycket. Det behöver vara mer som call of duty, uncharted och gears of war. Ta bort allt som var unikt med spelet! Tryck x för döda, mer x-ray vision! Lås spelet i 24fps nästa gång så det blir sann cinematisk upplevelse! Det och ett par hundra miljoner dollar till på marknadsföring, det nog löser alla problem.

Haha fyfan va bitter du är. Livet måste suga rätt hårt...

Medlem

Jag kommer köpa spelet senare. När det får ett mer rimligt pris. 600 för en trasig produkt känns lite för mycket.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

Sälj det för $20 och sikta 24 miljoner ex i stället.


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Ambassadör
Xbox

Skit skall skit ha.


signatur

Jump in.

Medlem

Nu är det så att Hangar 13 ändå lyckats fått manteln Mafia att försöka stapla vidare på och det är då inte något dom. 1. Hangar13 bör vara glada att de fått göra Mafia3. 2K är nog inte lika glada.

Att 2K sedan sparkat folk/stängt ner ett bolag.. Snälla.. 2k Austrailia förstörde nästan Gearbox's Borderlands serie vilket är 1 av de 3 stora titlarna som 2K tjänar mest pengar på. Utöver GTA & Red Dead serien.

Så att ta dennes kritik med en nypa salt(om inte en hand) bör göras.


signatur

Requiēscat in pāce ~

Medlem
Skrivet av monarped:
Skrivet av Devan:

Meanwhile Rockstar torkar sina glädje tårar med pengar sen de sålt över 65m GtaV kopior.

http://gifrific.com/wp-content/uploads/2013/01/Woody-Harrelso...

Sina vad?

Och har de verkligen bara sålt 65 tusendels exemplar? Det kan inte vara ekonomiskt gångbart!

1
Skriv svar