Hela listan – spelen med Playstation 4 Pro-stöd på releasedagen

Medlem
Hela listan – spelen med Playstation 4 Pro-stöd på releasedagen

Skulle uppskattas om listan kunde skrivas med vad spelen stödjer för extra funktioner.

Redaktör
Skrivet av Gascogne:

Skulle uppskattas om listan kunde skrivas med vad spelen stödjer för extra funktioner.

Det framgår inte. Uppdaterar nyheten.


signatur
Medlem

Har bokat en ps4 pro, verkar som den är fördelaktig när det kommer till PSVR. Tänkte nog dock vänta några innan jag hämtar ut den för att kolla hur den mottas och vilka skillnader man kan förvänta sig.

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Gascogne:

Skulle uppskattas om listan kunde skrivas med vad spelen stödjer för extra funktioner.

Det framgår inte. Uppdaterar nyheten.

Gamespot har en lista men det verkar inte innehålla alla spel i eran lista, det är i alla fall en start.

http://www.gamespot.com/articles/every-ps4-pro-game-that-is-a...

Relik 📜
Citat:

Knack

KÖÖÖÖÖP!


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Medlem

I alla fall fyra titlar som ligger på min "att spela" lista! Men jag väntar nog med pro tills en möjlig mellandagsrea.

Medlem

Spännande att följa denna utveckling! Ser dock ut som att konsolerna börjar bli som mobiltelefoner med förbättrade versioner. Börjar kännas mer och mer som att min investering i en gaming PC lönar sig. Om de bara kunde släppa fler exklusiva titlar till flera system.. Denna spel-apartheid gynnar endast tillverkarna och inte oss konsumenter.

Medlem

BF1 men inte MEC?
Tycker DICE gott kan PS4 Pro-optimera alla sina PS4-Frostbite-titlar när dom ändå är igång.

Medlem
Skrivet av philgapin:

Spännande att följa denna utveckling! Ser dock ut som att konsolerna börjar bli som mobiltelefoner med förbättrade versioner. Börjar kännas mer och mer som att min investering i en gaming PC lönar sig. Om de bara kunde släppa fler exklusiva titlar till flera system.. Denna spel-apartheid gynnar endast tillverkarna och inte oss konsumenter.

Eller så kanske dom sneglat åt PC hållet Det är väldigt få av mina PC-spelande vänner som inte uppgraderar sin dator med något års mellanrum. Ny hårddisk, mer minne, nytt grafikkort, nytt chassi, vattenkylning till CPUn, ett till grafikkort till SLi o.s.v.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av emilakered:
Citat:

Knack

KÖÖÖÖÖP!

Tycker Knack har en bra svårighetsgrad, trevlig grafik men fy satan vad det känns deprimerande att spela efter ett tag. Som om spelet saknar själ och det känns verkligen inte som om man vill kämpa vidare för att nå slutet.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Ps4 PRO på gamestop, lämna in Ps4 500gb få Ps4 PRO 1tb 2000kr


signatur

Enjoy!

Medlem

Undra vad skälet är till at de inte tryckt i en 4k blu-rayspelare.
Känns som en tabbe.

Medlem
Skrivet av hakanbrakan:

Undra vad skälet är till at de inte tryckt i en 4k blu-rayspelare.
Känns som en tabbe.

Skälet var att allt mindre köper diskar och tjänster som Netflix, HBO, och Amazon Prime blir vanligare.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Stämmer det att man kan byta in sitt gamla ps4 på gamestop och betala 1k mellanskillnad för pro, någon?

Medlem
Skrivet av Megagurra:

Stämmer det att man kan byta in sitt gamla ps4 på gamestop och betala 1k mellanskillnad för pro, någon?

Står 2000kr några inlägg längre upp.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

1
Skriv svar