FZ firar 20 år med... The Witcher 3

Robot
FZ firar 20 år med... The Witcher 3

Spelet som inte kunde bli årets spel två år i rad.

#the-witcher-3-wild-hunt


Medlem
FZ firar 20 år med... The Witcher 3

"Att välja ett annat spel när vi kommit fram till 2015 fanns inte på tal"

2015 var ju det bästa spelåret på länge. Att välja ut ett spel att representera året skulle bli ganska svårt åtminstone för mig.

År 2015 släpptes bland andra Fallout 4, Bloodborne, Rocket League, Undertale, Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, Life is Strange, Rise of the Tomb Raider, Halo 5: Guardians, Until Dawn, Cities: Skylines, Pillars of Eternity, Dirt Rally, Rainbow Six Siege, Journey, Grand Theft Auto V(PC), Starcraft II: Legacy of the Void, Just Cause 3, Persona 4: Dancing All Night, Steins;Gate, Splatoon, Project CARS, Ori & the Blind Forest, Heroes of the Storm, Xenoblade Chronicles X/3D, Divinity: Original Sin Enhanced Edition, Dying Light, och Axiom Verge(som blev mitt GotY 2015), m.fl.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Det hade varit roligt om ni valt något annat spel än The Witcher 3 att framföra. Bara för att jäklas med Jocke


signatur

It's gonna be fun on the bun!

Medlem

Witcher 3 var/är säkert ett bra spel men jag klarade inte många timmar pga Geralt och hans monotona röst.

Medlem

Spenderat många timmar med the witcher 3 och expansionerna.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Jh
Medlem

The Witcher 3 är i en klass för sig. Helt fantastisk spel med otroligt fin och levande värld. CD Projekt har satt ribban för speldesign otroligt högt. Man får verkligen hoppas att andra utvecklare följer den. Förtjänar förstaplatsen 2016 också.


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

k3m
Medlem
Skrivet av Jh:

The Witcher 3 är i en klass för sig. Helt fantastisk spel med otroligt fin och levande värld. CD Projekt har satt ribban för speldesign otroligt högt. Man får verkligen hoppas att andra utvecklare följer den. Förtjänar förstaplatsen 2016 också.

ja, verkligen.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av SliNaN:

Det hade varit roligt om ni valt något annat spel än The Witcher 3 att framföra. Bara för att jäklas med Jocke

Hehe.


signatur
phi
Medlem

Ja herrejösses vilken tomhet som uppstod efter att jag blev klar med Blood and Wine och klockat över 500 timmar på spelet.

Medlem

När ni pratar om 3-500 timmars spelande blir jag rädd att jag aldrig kommer skaffa spelet. Det verkar riktigt bra men jag HAR INTE TID. Faan.. Kan jag skaffa det och spela... 3-5 timmar? Jag vill ha ett trevligt SP-spel till min Xbox One. Det enda jag tar mig tid att spela är Battlefront och Battlefield 1.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Jag kan inte fatta att jag var så sen med att plocka upp denna guldklimpen! Jag köpte det först nu under Black Friday och jag måste säga att jag är helt såld. Fy fasiken vilket jäkla spel!

Avstängd
Skrivet av Pretorian24:

När ni pratar om 3-500 timmars spelande blir jag rädd att jag aldrig kommer skaffa spelet. Det verkar riktigt bra men jag HAR INTE TID. Faan.. Kan jag skaffa det och spela... 3-5 timmar? Jag vill ha ett trevligt SP-spel till min Xbox One. Det enda jag tar mig tid att spela är Battlefront och Battlefield 1.

Nej 3-5 timmar hinner du inget på. Witcher är så otroligt stort så man måste spela mycket för att uppleva allt.


signatur

PS5 och inget annat.

k3m
Medlem
Skrivet av breahl:
Skrivet av Pretorian24:

När ni pratar om 3-500 timmars spelande blir jag rädd att jag aldrig kommer skaffa spelet. Det verkar riktigt bra men jag HAR INTE TID. Faan.. Kan jag skaffa det och spela... 3-5 timmar? Jag vill ha ett trevligt SP-spel till min Xbox One. Det enda jag tar mig tid att spela är Battlefront och Battlefield 1.

Nej 3-5 timmar hinner du inget på. Witcher är så otroligt stort så man måste spela mycket för att uppleva allt.

det är värt att spela även om man bara hinner nån timme åt gången.

1
Skriv svar