Inte köpt Watch Dogs 2 än? Testa gratis i tre timmar

Robot
Inte köpt Watch Dogs 2 än? Testa gratis i tre timmar
Medlem
Inte köpt Watch Dogs 2 än? Testa gratis i tre timmar

Ge det en chans om ni inte testat (även om ni inte gillade första). Tyckte det var riktigt bra!

Medlem

Hade varit intresserad av att veta hur pass bra min dator mäktar med spelet, but now such luck, antar jag får vänta på en rejäl rea innan jag chansar.

Inaktiv

Väldigt dålig stil att de inte låter oss PC-användare få testa spelet... än. Varför ska konsoler gå före typ allt (och skippa popularitetssnacket och att det är behändigt, tack - PC är lika behändigt som en vanlig konsol är, tack vare HDMI till TV)?

Medlem

Fungerar sämre än första spelet vilket är en bedrift samt skapat en huvudkaraktär som man hatar ännu mer än emo killen från första spelet.

Kan ej rekommendera detta spel om du inte kan få tag på det för under 20$ för mer är inte skiten värd.

Medlem

Jag köpte watch dogs 2, spelade i 1h, och har inte rört det sedan dess. Är det dåligt? Njae, bara väldigt fjantigt. Ska nog testa igen snart.

Medlem

Ett bra spel om man inte föddes med en pinne i röven.
Om Watch Dogs 1 var på tok för grått och seriöst så är Watch Dogs 2 den raka motsatsen, tar man det för vad det är så lär man finna det underhållande.

Redaktör
Skrivet av anon_276063:

Väldigt dålig stil att de inte låter oss PC-användare få testa spelet... än. Varför ska konsoler gå före typ allt (och skippa popularitetssnacket och att det är behändigt, tack - PC är lika behändigt som en vanlig konsol är, tack vare HDMI till TV)?

Handlar gissningsvis om ekonomi: man bedömer att det inte kommer löna sig ekonomiskt att göra detta också till pc.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av edgren:

Väldigt dålig stil att de inte låter oss PC-användare få testa spelet... än. Varför ska konsoler gå före typ allt (och skippa popularitetssnacket och att det är behändigt, tack - PC är lika behändigt som en vanlig konsol är, tack vare HDMI till TV)?

Handlar gissningsvis om ekonomi: man bedömer att det inte kommer löna sig ekonomiskt att göra detta också till pc.

Något säger mig att det är pga att man antagligen kan utnyttja koderna för att skapa ett crack till spelet OM det inte redan finns.


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem

Länge sedan jag köpte spel av det här företaget och enda gången det sker numera är när jag kan välja att inte ge en enda krona till dem.

Medlem
Skrivet av Jaxalot:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av edgren:

Väldigt dålig stil att de inte låter oss PC-användare få testa spelet... än. Varför ska konsoler gå före typ allt (och skippa popularitetssnacket och att det är behändigt, tack - PC är lika behändigt som en vanlig konsol är, tack vare HDMI till TV)?

Handlar gissningsvis om ekonomi: man bedömer att det inte kommer löna sig ekonomiskt att göra detta också till pc.

Något säger mig att det är pga att man antagligen kan utnyttja koderna för att skapa ett crack till spelet OM det inte redan finns.

Ubisoft och många andra förstår inte att det är mycket tack vare skydden som många avstår från att köpa deras spel. AC 2 visar bara hur lite koll Ubisoft hade och det är skrattretande att de sedan var tvugna att använda crack från en känd grupp på deras eget spel.

Medlem
Skrivet av PcGamer:

Länge sedan jag köpte spel av det här företaget och enda gången det sker numera är när jag kan välja att inte ge en enda krona till dem.

Bra beslut! Jag gör samma som du.

Ambassadör
Xbox

Hipster-trams.


signatur

Jump in.

Medlem

Jag köpte både 1an och 2an och jag tycker personligen att ettan är bättre på ALLA sätt. I 1an får man intrycket att Dedsec är en hackerorganisation typ anonymous.

I 2an visar de sig vara griniga mentala fjortisar. Storyn i 2an är kass, och karaktärerna är antingen irriterande eller menlösa.

Medlem
Skrivet av anon_276063:

Väldigt dålig stil att de inte låter oss PC-användare få testa spelet... än. Varför ska konsoler gå före typ allt (och skippa popularitetssnacket och att det är behändigt, tack - PC är lika behändigt som en vanlig konsol är, tack vare HDMI till TV)?

Division gjorde tvärtom, endast free weekend på PC, så det kanske kommer. Behöver ju inte anta att det ligger något elakt bakom beslutet (eller jo, who am I kidding, vi är ju på internet där man alltid ska anta det värsta ).

Medlem
Skrivet av anon_276063:

Väldigt dålig stil att de inte låter oss PC-användare få testa spelet... än. Varför ska konsoler gå före typ allt (och skippa popularitetssnacket och att det är behändigt, tack - PC är lika behändigt som en vanlig konsol är, tack vare HDMI till TV)?

Går att testa nu, finns crackat,

Medlem
Skrivet av Makkapakka:

Jag köpte både 1an och 2an och jag tycker personligen att ettan är bättre på ALLA sätt. I 1an får man intrycket att Dedsec är en hackerorganisation typ anonymous.

I 2an visar de sig vara griniga mentala fjortisar. Storyn i 2an är kass, och karaktärerna är antingen irriterande eller menlösa.

Jag har också den känslan.

1an var mer seriös i sin ton.


signatur

Ordo Ab Chao

1
Skriv svar