Här är 2017:s mest efterlängtade spel - enligt FZ:s läsare

Medlem
Här är 2017:s mest efterlängtade spel - enligt FZ:s läsare

Illa att se ett ubisoft-open world-spel på en sån här lista...

Medlem

Vad som helst av CS Project och Blizzard står på min önskelista. Fast jag är lite orolig för min egen del då jag är mer Fantasy än SF, så även ifall Cyberpunk antagligen kommer bli fantastiskt välgjort så är jag inte säker på att det kommer bli min typ av spel

Medlem
Skrivet av Zer0cooL:

Illa att se ett ubisoft-open world-spel på en sån här lista...

Såg precis 21-minuters demot från Wildlands, känns hemskt och typ samma spel som Far Cry och Assassins Creed.
Alltid detta fångande av sektorer..

Medlem

Jag väntar på att QuakeChamps kommer - och faller rakt ner i reakorgen på gamestop...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Förutom zelda och star citizen så är listan väldigt bra. RDR2 i topp är helt rätt. Då har man ungefär samma smak som andra

Medlem

Ligger inte Cyberpunk 2-3 år bort? Vi fick se gameplay ur Witcher 3 långt innan release.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Bort med Ghost Recon och in med Super Mario Odyssey så har vi en fin lista.

KoP
Medlem

#1 och #2: Ja tack! Resten: Nää.

Medlem

Blev en bra lista! Den fångade det viktiga!

Personligen blev jag överlycklig att Fractured But Whole kom med. Stick of Truth var så rolig att jag var tvungen och pausa p.g.a. magkramp!

FM-guru
F.d. Sisyr

Cyberpunk 2077 sopar banan med fältet, men jag tror inte för en sekund att det kommer 2017. Således förblir Bannerlord 2 det jag ser fram mest emot.

Medlem

Det spel jag ser fram emot mest är utan tvekan Cyberpunk 2077 men jag tvivlar på att det kommer släppas i år. Hoppas däremot på att de släpper mer info från spelet till sommaren=).

Medlem

Rdr ligger ju varmt om hjärtat så tvåan ser ja sjukt mycket framemot. Mass Effect ligger oxå varm om hjärtat men är skeptisk till Andromeda för att det verkar väldigt likt Inquisition. Ryckiga animationer och ingen tyngd i gameplayet av det som visas hittills. Men hoppas de kan överraska!

Medlem

Sitter själv och väntar otåligt på Styx 2.

Medlem

God of war nummer 1 för mig

Medlem
Medlem

Gillade ni inte inquisition kommer ni nog inte gilla andromeda. Får vibbarna att andromeda kommer vara för stort för sitt eget bästa och försöka att tilltala
För många att det kommer att spreta åt för många håll vilket innebär att storyn och karaktärs utvecklingen kommer att bli lidande. Sen att det är frostbite motorn gör ju inte saken bättre med glansiga och plastiga ansikten med ögon lika känslodöda som 2 pisshål i snön.

Medlem

Star citizen.....eller hur hahahaha.

Medlem

Är inget fan av sci-fi spel direkt vanligen, men är som ett barn igen när det talas om cyberpunk2077, och det bara för att CDPR gjorde ett sådant mästerverk med Witcher. Men också som många andra skriver så tror jag nog snarare på release tidigast runt 2018.

Medlem

Å vad skönt. Inget i tio-listan som intresserade mig!

Som jag skrev tidigare:
"Ghost Recon: Wildlands" såg ju snyggt och lite kul ut.
"Quake Champions" kanske kan bli något.
Men "Project Cars 2" kommer jag att förboka!


signatur

autograph

Medlem
Medlem

Vart är Torment?
Buääähh..

Medlem

Japp, längtar enormt mycket efter nya Red Dead.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Japp, längtar enormt mycket efter nya Red Dead.

Som grädden på moset=) Införskaffade ps4 nu bara för att vara säker ...

Medlem

Trodde Cyberpunk skulle ligga etta, fast det släpps nog inte förrän 2020.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

Divinity för mig, annars vet jag väl inte. De andra är inte ett alternativ egentligen.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Nioh + att det ska bli kul att se hur Quake Champions blir. Även fps-liret Diabotical.

Medlem

Ska försöka hålla mig till att wnbart köpa 5 spel 2017, som jag försökte med 2016 (hyffsat lyckat).
RDR2, ME Andromeda och Horizon Zero Dawn är 3 av spelen, får se vad de 2 sista blir


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Divinity: OS II


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

RDR 2 och Mount & Blade II: Bannerlord.

12
Skriv svar