Final Fantasy XV-regissören vill göra en rejäl PC-version med stöd för moddar

Robot
Final Fantasy XV-regissören vill göra en rejäl PC-version med stöd för moddar

Det är alltså upp till Square Enix-cheferna om det blir så eller ej.

#square-enix


Medlem
Final Fantasy XV-regissören vill göra en rejäl PC-version med stöd för moddar

Reta mig inte så här, FZ.

Medlem

Epic case of blue balls om det här inte stämmer.

Medlem

Snälla snälla låt det ske!

Medlem

Det känns som att såna här spel inte kommer till sin rätt förrän det släpps till PC.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Håll mig..


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Inaktiv

Kommer detta spelet till PC så blir jag i alla fall väldigt glad! <3

Medlem

Håller verkligen tummarna för detta!

Avstängd

Bästa spelet jag spelat 2016. Har över 200 timmar i det just nu och håller på att varva det igen i new game plus. Hoppas ni pc-spelare får ta del av detta mästerverk också.

Efter man spelat klart storyn så finns det så otroligt mycket annat att göra, dvs bossar, nya dungeons osv och det är det som gör spelet så bra.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av breahl:

Bästa spelet jag spelat 2016. Har över 200 timmar i det just nu och håller på att varva det igen i new game plus. Hoppas ni pc-spelare får ta del av detta mästerverk också.

Efter man spelat klart storyn så finns det så otroligt mycket annat att göra, dvs bossar, nya dungeons osv och det är det som gör spelet så bra.

Vad tycker du om combat systemet och kameran(som många klagat på)?

Medlem

LÅT DET BARA HÄNDA!!

Medlem

PLIXU SQUARU ENIXUURUU!

Medlem

äntligen de man väntat på från hela början!

Medlem

Hoppas han lyckas övertala de feta katterna!

Gen
Medlem

Skulle faktiskt gråta av lycka!

Medlem

Oj då, då får man väl köpa spelet en gång till

Avstängd
Skrivet av citrus:
Skrivet av breahl:

Bästa spelet jag spelat 2016. Har över 200 timmar i det just nu och håller på att varva det igen i new game plus. Hoppas ni pc-spelare får ta del av detta mästerverk också.

Efter man spelat klart storyn så finns det så otroligt mycket annat att göra, dvs bossar, nya dungeons osv och det är det som gör spelet så bra.

Vad tycker du om combat systemet och kameran(som många klagat på)?

Jag tycker det funkar bra faktiskt, kan bli lite drygt ibland i trånga utrymmen men annars så har jag inte haft några problem alls.


signatur

PS5 och inget annat.

1
Skriv svar