Överlev -30 grader i Impact Winter i vår

Robot
Medlem
Överlev -30 grader i Impact Winter i vår

Såg intressant ut dog gillar jag inte hur gubbarna ser ut men de kan man komma över säkert.

Medlem

Gillar musiken

Medlem

Ser lovande ut. Hoppas på couch-coop!

Gnällkuk

Så This war of mine med lite upphottad grafik? Gillade verkligen det spelet så det här kanske man testar i vår sen


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av cm0s:

Gillar musiken

Den skrivs av svenske Mitch Murder

Sedan appropå artikeln så är detta inget nytt, första trailern för detta släpptes 29:e November 2016, se denna Announcement Trailer på Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=_M6x48KlM-w


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Grafikstilen påminner lite om Little Big Adventure, speciellt gubbarnas animationer.

MEG
Medlem

Tjoho ännu ett överlevnadsspel, låt mig gissa. Man måste äta och dricka varje minut och verktyg går sönder efter några gångers användande, gillar dock grafiken.


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Medlem

Jag ser stor potential här. Tack för tips!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

1
Skriv svar