The Division – trial-version och expansion släpps i dag

Robot
The Division – trial-version och expansion släpps i dag
Moderator | Testpilot
The Division – trial-version och expansion släpps i dag

Survival läget var faktiskt riktigt kul, men jag har svårt att se det här kan bli något spännande.

De som spelar får se.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Helt missat detta, då är det bara in och rensa ut sin stash, lär ju ta halva kvällen. Sen börjar väl tjejen gapa om att kosa ner sig i soffan när man är redo att spela

Medlem

Detta kommer bli grymt, gillade PTS:en skarp.

RP
Medlem

Trialversionen, är det på steam eller origin?

Medlem
Skrivet av RP:

Trialversionen, är det på steam eller origin?

Uplay, skulle jag tro.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

RP
Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av RP:

Trialversionen, är det på steam eller origin?

Uplay, skulle jag tro.

Alla dessa launchers

Medlem
Skrivet av Elixx:

Helt missat detta, då är det bara in och rensa ut sin stash, lär ju ta halva kvällen. Sen börjar väl tjejen gapa om att kosa ner sig i soffan när man är redo att spela

Rensa inte ut för mycket bara då Gear score inte ändras i denna patchen, så bra gear i 1.5 är eventuellt lika bra eller bättre i denna patch, så du vet

Medlem
Skrivet av Jowcke:
Skrivet av Elixx:

Helt missat detta, då är det bara in och rensa ut sin stash, lär ju ta halva kvällen. Sen börjar väl tjejen gapa om att kosa ner sig i soffan när man är redo att spela

Rensa inte ut för mycket bara då Gear score inte ändras i denna patchen, så bra gear i 1.5 är eventuellt lika bra eller bättre i denna patch, så du vet

Jo jag läste lite om förändringarna nyss. Problemet är att jag gav upp för jag har säkert 2-4 dubletter av alla sets men med olika stats. Kändes lite som att man får gear så snabbt att man inte har tid att gå igenom allt så jag bunkra upp med i stort sett allt. Ska försöka få ner det till en behaglig nivå så man kan fylla på med lite ny gear.

Medlem
Skrivet av Jowcke:
Skrivet av Elixx:

Helt missat detta, då är det bara in och rensa ut sin stash, lär ju ta halva kvällen. Sen börjar väl tjejen gapa om att kosa ner sig i soffan när man är redo att spela

Rensa inte ut för mycket bara då Gear score inte ändras i denna patchen, så bra gear i 1.5 är eventuellt lika bra eller bättre i denna patch, så du vet

Är det inte bättre gear i world tier 5?

(har inte läst på ett tag.)

Medlem
Skrivet av panic:
Skrivet av Jowcke:
Skrivet av Elixx:

Helt missat detta, då är det bara in och rensa ut sin stash, lär ju ta halva kvällen. Sen börjar väl tjejen gapa om att kosa ner sig i soffan när man är redo att spela

Rensa inte ut för mycket bara då Gear score inte ändras i denna patchen, så bra gear i 1.5 är eventuellt lika bra eller bättre i denna patch, så du vet

Är det inte bättre gear i world tier 5?

(har inte läst på ett tag.)

World tier 5 har funnits länge, inget nytt för denna patch som släpps idag. Youtube:a Marcostyle och se hans senaste video inför patch 1.6 så har du bra kött på benen om vad som är nytt

Medlem

Tror faktiskt detta var Pvp läget spelet behöver för att överleva. Tycker det är riktigt roligt
Gillar Pvp men hatade DZ så detta var välkommet!

Medlem

Stort plus för PS4 PRO patchen! Synd att de inte tog med HDR bara. Spelet blev knivskarpt och med aningens bättre flyt.

1
Skriv svar