Säg hej till Jaal (inte Malmsjö) från Mass Effect: Andromeda

Robot
Säg hej till Jaal (inte Malmsjö) från Mass Effect: Andromeda
Releasehästryttare
Säg hej till Jaal (inte Malmsjö) från Mass Effect: Andromeda

Drack (krogan)

Och multiplayer reveal

Första 45 minuterna

Gnällkuk

...pratande karaktärer? det heter väl talande karaktärer?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Alla pratar svenska.

Medlem
Skrivet av tricky:

...pratande karaktärer? det heter väl talande karaktärer?

Nej det heter pratande karaktärer i det här fallet eftersom FZ valde det ordet. Orden är synonyma och inget är mer korrekt än det andra.
Vill du särskilja dem så ligger betydelsen av 'Tal' närmare den fysiska funktionen att forma ljud till ord och 'Prat' närmare den sociala förmågan att kommunicera med andra.

Ambassadör
Xbox

2 dagar till EA Access-släpp. Kommer bli spoiler-bonanza efter det...


signatur

Jump in.

Medlem
Gnällkuk
Skrivet av Ahris:
Skrivet av tricky:

...pratande karaktärer? det heter väl talande karaktärer?

Nej det heter pratande karaktärer i det här fallet eftersom FZ valde det ordet. Orden är synonyma och inget är mer korrekt än det andra.
Vill du särskilja dem så ligger betydelsen av 'Tal' närmare den fysiska funktionen att forma ljud till ord och 'Prat' närmare den sociala förmågan att kommunicera med andra.

Ahh okey, tack Lät så konstigt tyckte jag


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Tydligen är spelet enligt uppgift "makalöst fult" på konsol.

Medlem

Jag fattade inte det där Jaal malmsjö skämtet =/


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Jag fattade inte det där Jaal malmsjö skämtet =/

https://sv.wikipedia.org/wiki/Jan_Malmsj%C3%B6
Det lät väl lite som när Malmsjö uttalar sitt namn, kanske.

Medlem
Skrivet av Dreijer:
Skrivet av Hipshot:

Jag fattade inte det där Jaal malmsjö skämtet =/

https://sv.wikipedia.org/wiki/Jan_Malmsj%C3%B6
Det lät väl lite som när Malmsjö uttalar sitt namn, kanske.

Jag vet vem Jan malmsjö är ja, jag fattade bara inte hur det blandades in med Jaal, men det kanske är som du säger att han drar lite väl länge på sina AAAAA när han säger sitt namn - JAAAAAAAAN Malmsjö...

Svårt att få in det här bara, ungefär som att säga att det är likt Tony Jaa, bara för att han faktiskt har dubbla A i sitt namn.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Gnällkuk
Skrivet av Ahris:
Skrivet av tricky:

...pratande karaktärer? det heter väl talande karaktärer?

Nej det heter pratande karaktärer i det här fallet eftersom FZ valde det ordet. Orden är synonyma och inget är mer korrekt än det andra.
Vill du särskilja dem så ligger betydelsen av 'Tal' närmare den fysiska funktionen att forma ljud till ord och 'Prat' närmare den sociala förmågan att kommunicera med andra.

Ahh okey, tack Lät så konstigt tyckte jag bara


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Skribent
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Dreijer:
Skrivet av Hipshot:

Jag fattade inte det där Jaal malmsjö skämtet =/

https://sv.wikipedia.org/wiki/Jan_Malmsj%C3%B6
Det lät väl lite som när Malmsjö uttalar sitt namn, kanske.

Jag vet vem Jan malmsjö är ja, jag fattade bara inte hur det blandades in med Jaal, men det kanske är som du säger att han drar lite väl länge på sina AAAAA när han säger sitt namn - JAAAAAAAAN Malmsjö...

Svårt att få in det här bara, ungefär som att säga att det är likt Tony Jaa, bara för att han faktiskt har dubbla A i sitt namn.

Hahaha.


signatur

I am the black wizards.

1
Skriv svar