Epics mobaspel Paragon fyller 1 år!

Robot
Medlem
Epics mobaspel Paragon fyller 1 år!

Ville verkligen tycka om det här spelet, men det går bara inte.

Medlem

Ett år redan? Trodde det var i beta fortfarande. Tiden försvinner fan iväg.

Medlem

Jisses, alla dessa kopior utan spelare...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Vercadi:

Ett år redan? Trodde det var i beta fortfarande. Tiden försvinner fan iväg.

Ett år som beta....


signatur
Medlem

Paragon är rätt coolt. De har gjort ganska radikala förändringar för spelet sen den öppna betan startade. Bytade helt karta och gjorde spelet snabbare. Det är lite dummare än tidigare men nu tillhör 70 min matcher ovanligheterna iaf. Lätt det snyggaste mobat jag någonsin spelat. De kommer komplettera den nya kartan med HD texturer snart så det lär bli wicked. Gillar utvecklaren Epic. De drar sig inte från att lyssna på communityn och göra stora förändringar.

Medlem
Citat:

Ungefär som den där "under constructions"-grafiken alla hade på sina hemsidor under 90-talet.

Undra om folk kommer se tillbaka om tio år på early access som samma sak?

Och vad kommer motsvarande vara för dancing baby isåfall?

Medlem
Skrivet av Dunder:

Jisses, alla dessa kopior utan spelare...

har du testat? spelar detta flera gånger i veckan å har hållit på sedan förra året en gång. är inga problem å hitta spelare. kan vara lite segare vissa tider men man hittar alltid folk. är väldigt bra att folk på PC kan möta Ps4 spelare

Medlem
Skrivet av educk:
Skrivet av Newklear:

Jisses, alla dessa kopior utan spelare...

har du testat? spelar detta flera gånger i veckan å har hållit på sedan förra året en gång. är inga problem å hitta spelare. kan vara lite segare vissa tider men man hittar alltid folk. är väldigt bra att folk på PC kan möta Ps4 spelare

Nej, jag håller mig till originalet (Nej, inte AoS).


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

1
Skriv svar