Valve överraskar med en ny bana till Counter-Strike: Global Offensive

Robot
Valve överraskar med en ny bana till Counter-Strike: Global Offensive

Bomba pittoresk stad i Italien i nya Canals

#valve, #counter-strike-global-offensive


Medlem
Valve överraskar med en ny bana till Counter-Strike: Global Offensive

Kul med en ny bana men verkar som att den behöver en hel del jobb för att bli balanserad.

Någon som testat den redan?

MEG
Medlem

Varför de släpper en ny bana kan det bero på konkurrensen från andra liknande spel?


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Kul!
I väntan på HL3.


signatur

autograph

Medlem

Det blir att spela den lite i helgen, när man är ledig. Hade tio minuter att spela den i dm. Då blir det rörigt Men en rolig nyhet!

Asså jagf säger bara såhär...

Jag ser hellre än en ny map i CS:GO som påminner om Pacman eller pong, än o spelar inferno , dust2, nuke, cbble..

Dessa mapar är så överskattade, överspelade, och egentligen handlar cs:go inte om kartorna överhuvudtaget. Det handlar om hur man spelar dem...

Spelkänsla, överväga om man ska springa eller krypa.. (gå alltså), sin position i förhållande till skyddande material, samspelet mellan fyra andra personer, teknikerna att överlista sina fem motståndarna. Rekylkontroll, rörelseschema, vapenhantering. Nu säger jag inte att t.ex. aim_maps är i samma kaliber som de officella de_ kartorna.

Men vad jag minns från CS 1.6 var det jäkla mycket roligare att spela runt på nya kartor och hitta fördelar, ytor, nya upplevelser än o springa runt på samma fem områden.

Det är därför vi reser. Nästan all konsumism i västvärlden utgår att testa någonting nytt, nya produkter, nya händelser, nya äventyr, nya erfarenheter.

Så jag säger bara .. Fuaak att klaga på denna map. Den är skitsnygg i jämförelse med italy, och dem gör att folk vågar släppa flera nya maps.. så vi får kanske 25-30 kartor o leka på igen som i cs 1.6. KÖR BARA ! ... Klaga inte.. bara kör på, mer variation säger jag bara

Att folk hellre vill spela på samma kartor som dem som tjänar pengar på spelet. Dvs 0.001% av spelarna än och köra lite casual med nya kartor är heelt fkd i min mening.

Medlem
Skrivet av MEG:

Varför de släpper en ny bana kan det bero på konkurrensen från andra liknande spel?

För att injicera nytt liv så spelet inte sakteligen dör ut?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

FML
Medlem
Skrivet av Dunder:
Skrivet av MEG:

Varför de släpper en ny bana kan det bero på konkurrensen från andra liknande spel?

För att injicera nytt liv så spelet inte sakteligen dör ut?

CS har klarat sig bra på dessa gamla klassikerna sedan gamla 1.6 versionen och tidigare. Nya maps kommer inte hjälpa eller stjälpa överlevnaden. Men alla fusken som existera där ute kommer förmodligen vara spiken i kistan ifall nåt.

Medlem

Tycker banan är helt ok. Den växer nog på en när man börjar känna sig bekväm med layouten också. Den påminner väldigt mycket om Tulip för er som spelade den i operation wildfire. Fast med fler inomhusytor och fönster

Medlem
Skrivet av kentxy:
Skrivet av Newklear:
Skrivet av MEG:

Varför de släpper en ny bana kan det bero på konkurrensen från andra liknande spel?

För att injicera nytt liv så spelet inte sakteligen dör ut?

CS har klarat sig bra på dessa gamla klassikerna sedan gamla 1.6 versionen och tidigare. Nya maps kommer inte hjälpa eller stjälpa överlevnaden. Men alla fusken som existera där ute kommer förmodligen vara spiken i kistan ifall nåt.

Jag skulle säga tvärtom, att det hållt sig populärt endast för att det under alla år skapats så mycket content av dess community. Inte en chans att det skulle varit så stort utan detta.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av MEG:

Varför de släpper en ny bana kan det bero på konkurrensen från andra liknande spel?

Finns ingen direkt konkurrens till CS. Släpper bana för Valve vill att spelet ska växa, gjorde det med Overpass för några år sen så var väl på bra tid att göra det igen.

Medlem

sämsta banan nånsin ! full och obalandeserad

Medlem
Skrivet av gecchi:

sämsta banan nånsin ! full och obalandeserad

Så brukar det vara med nya banor från Valve. Det är nu folk ska testa det och de kommer ändra den ett tag. Overpass var också riktigt dålig i början

Medlem
Skrivet av adde111:
Skrivet av gecchi:

sämsta banan nånsin ! full och obalandeserad

Så brukar det vara med nya banor från Valve. Det är nu folk ska testa det och de kommer ändra den ett tag. Overpass var också riktigt dålig i början

(Bra svar )

Medlem
Skrivet av gecchi:

sämsta banan nånsin ! full och obalandeserad

Vad hade banan i promille?

1
Skriv svar