Fredagsstream – Nysläppta Battlegrounds

Robot
Fredagsstream – Nysläppta Battlegrounds

Hur länge kan vi överleva fredagshetsen?


Medlem
Fredagsstream – Nysläppta Battlegrounds

njä. early access är så 2016

Medlem
Skrivet av jamorro:

njä. early access är så 2016

Som nyhetssida så gäller det dock hänga med, det är ett "hypat" spel så det ska streamas åt pöblen vare sig det är bra eller dåligt så ger det klicks.

Medlem
Skrivet av jamorro:

njä. early access är så 2016

Jag håller med! Eller, ja, 2013.

Men absolut, det är ett bra sätt för mindre bolag att släppa spel och försöka göra något bra.
Alla kan inte vara EA games och lägga 2-4 år på ett spel "utan att" tjäna pengar under loppets gång.

Medlem

Kollade lite på streamen. Känns som ett spel som är kul i ett par dagar på sin höjd..

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Elixx:
Skrivet av jamorro:

njä. early access är så 2016

Som nyhetssida så gäller det dock hänga med, det är ett "hypat" spel så det ska streamas åt pöblen vare sig det är bra eller dåligt så ger det klicks.

Haha, snarare att jag själv blev lite sugen att lira. Hade klick varit målet hade det varit. Smartare att lägga tiden på 2-3 nyheter.


signatur
Medlem

spelat i 6 timmar i str'ck nu med en polare o d var kul!

Gnällkuk
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Elixx:
Skrivet av jamorro:

njä. early access är så 2016

Som nyhetssida så gäller det dock hänga med, det är ett "hypat" spel så det ska streamas åt pöblen vare sig det är bra eller dåligt så ger det klicks.

Haha, snarare att jag själv blev lite sugen att lira. Hade klick varit målet hade det varit. Smartare att lägga tiden på 2-3 nyheter.

Då antar jag att du slår två flugor i en smäll och kommer med en artikel om dina intryck ganska snart?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Har bara spelat spelet 6-7 gånger i grupp av fyra och spelet är roligt, och jag förstår verkligen Carl Johansson, referenser till DayZ även om det är en helt annan spel genre.
Spelet är långsamt och lootandet är näst intill lika tids krävande.
För mig är det här absolut ingen H1Z1 dräpare eller ens konkurrent men ett roligt low tempo supplement när H1Z1 servern är nere...
Å andra sidan så är det sådana här spel som sakta växer sig på en så om en månad kanske.

1
Skriv svar