Microlukt och läderratt

Antikvitet
Microlukt och läderratt

Det finns stunder i livet som man alltid har kvar, löd en känd reklamslogan. Att meningen kunde komma så väl till pass för den första stund man känner lukten från DreamHacks microvågsugnar visste nog däremot inte reklambyrån.

Jag kom precis ut från ett möte här på kontoret i vilket vi berörde DreamHack. Jag vill inte avslöja något i onödan, men jag kan säga så mycket som att vår monter i vinter kommer bli den fetaste någonsin. Jag hoppas verkligen att så många som möjligt av er som besöker oss kommer dit och säger hej. Det är ofta svårt att inse hur det vi skriver på sajten varje vecka läses av 60 000 människor. Att sätta ett ansikte på en del är en bra start.

Hade en hel hög av hårdvara här i går. Det var Logitech som släppt ett gäng nya rattar, bland annat G25 som har ett rekommenderat pris på 2999 kronor. För den nätta summan får man en läderinklädd ratt, en växelspak med sex växlar (inte bara uppväxel och nedväxel med andra ord) samt pedalklump med tre metallpedaler. Det blev Tompa som fick ta på sig den recensionen. Lucky bastard.

#blogg


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

1
Skriv svar