Just nu spelar jag: Colin McRae DiRT

Antikvitet
Just nu spelar jag: Colin McRae DiRT

Colin McRae omkom ju rätt nyligen i en helikopterolycka. Det senaste spelet som bär hans namn heter #Colin McRae: DiRT och jag kör det på PS3. Om man som jag gillar att köra med bumpercam får man en sjujävla fartkänsla. Spelsättet Hill Climb Unlimited på Pikes Peak Full tar ungefär 12-13 minuter att klara av, med en bil som gör 0-100 på kortare tid än jag hinner anmärka på Tomas Örebro-dialekt när han öppnar käften.

Kontenta: Fartkänsla i ett rallyspel måste vara en bra sak. Det här spelet är fyllt av fartkänsla.

#blogg


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem
Just nu spelar jag: Colin McRae DiRT

Jag har knappt fått spela det spelet. Det hänger sig hela tiden i menyerna och inget man har försökt sig på har fixat det. Men jag är riktigt snabb ibland så hinner jag starta ett spel och där så hänger sig det inte. Riktigt jäkla skumt är det :/

Medlem

det är änna mycket "just nu spelar jag:" bloggar från john funderar på Dirt verkar fett:)

Skägg.
10 Chambers

Som många andra har jag inte kommit överrens med styrningen på nyare Colin-titlar, men skam den som ger sig mitt i en handbromssväng.


signatur
Medlem

Har DiRT till 360n och tycker det är helt superb. Sedan är det självklart man kör med bumpercam! Tycker det är mycket lättare att hålla bilen där man vill då.


signatur

I'm a snake, follow me!

1
Skriv svar