Nya Red Faction visas upp imorgon

Robot
Medlem
Nya Red Faction visas upp imorgon

Det ser vi fram emot

Medlem

låt mig gräva grottor med raketgevär så är jag nöjd.

Medlem

Då kanske vi kan få hus som inte är byggda av ihåliga masonitväggar och terräng som går att förstöra/gräva i.

-Åsså skulle det ju vara trevligt om dom gjorde om sitt usla spawnsystem för fienderna, om jag drar in i en bas och river en bro som är enda vägen in så ska det fan inte dyka upp massa förstärkningar runt knuten, låt dom spawnas på andra sidan bron isåfall.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Får hoppas den är i klass med 1:an snarare än de som släpptes efteråt.

Håller tummarna!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Jag håller med Zymac med deras spawn och formbar terräng.
Hoppas dock på att dom fixar lite bättre miljöer och lite roligare fordon ^^
Aja, hoppas verkligen på att det blir ett bra spel och inte ett patetiskt spel utan story

Medlem

Jag förutspår.

Fokus på multiplayer med 4-6 timmar linjär singelplayer del i FPS läge.

Det liknar mer 1:an i design och kommer innehålla mindre förstörelse av byggnader m.m. Där i mot tror jag dock att man nu kan spränga vissa väggar och skapa egna tunnlar och hålor.

Remake av 1:an tro?


signatur

Den som vet vet.

Medlem

Det vore kanske trevligt om husen inte var som papper och bilarna inte var gjorda av Adimantium också... Husen går ju sönder tidigare än bilarna om man krockar dem.

Medlem

Hoppas att det är ett FPS denna gång.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

haha älskade 1:an
test banan av det stora glashuset med metalramar, satt i timtal och bara sprängde mej igenom bergsväggarna !!!!!!!!!!

Medlem

Red Faction 1 remake! :3


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Gärna en spelvärld som faktiskt går att vistas i. Förra spelet hade ju en av spelvärldens tråkigaste miljöer.

Medlem

Hoppas det blir i förstaperson!


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem

Men åååååh... Det är ju imorgon... Var sjutton är det?!?!?!?!

Medlem
Medlem

Ser fram emot.
gillar Red faction både i FPS och TPS


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Mack3:

haha älskade 1:an
test banan av det stora glashuset med metalramar, satt i timtal och bara sprängde mej igenom bergsväggarna !!!!!!!!!!

Haha, jaa det var så jävla grymt xD

1
Skriv svar