Morgonstund har guld i mund

Flakmonkey
Morgonstund har guld i mund

Sent igår, eller kanske var det väldigt tidigt inatt, skrev jag en blogg där jag inte uttryckte några varmare känslor om staden Jönköping. Nu har jag fått mig en god natts sömn och med det har jag fått en något annorlunda syn på hela händelseförloppet. Jag kan nu skratta åt det vilket känns extremt vuxet.

Hursomhelst så har jag och John ätit vår hotellfrukost (det absolut bästa med att bo på hotell) och har anlänt till Elmia igen för ännu en dag i skyttegraven. John har precis fotat ett knippe bilder som ska upp på sidan och jag ska skriva lite nyheter och hålla igång rent allmänt. Ett par låtar i Guitar Hero II har man ju också hunnit med och jag kan stolt meddela er att jag höll FZ-fanan i topp igår då jag blev utmanad på en duell. Pro Face Off och Killing in the Name Of på Expert. Jag gjorde processen kort med min utmanare som visserligen var duktig, men nerverna spelade honom förmodligen ett litet spratt

Senare idag ska vi ha vår enda tävling som ska gå av stapeln på stora scenen. Tävlingen är i Rayman Raving Rabbids som vi hoppas kan vara kul för folk att se titta på framma vid scenen. Som vanligt kommer vi även att slänga ut lite gratisprylar för att locka fram pöbeln och förhoppningsvis kommer Calle att hjälpa John med detta.

Dags att återgå till nyhetskrivandet nu tror jag, bör trots allt få något vettigt gjort.

#blogg

1
Skriv svar