Det här spelar jag just nu...

Flakmonkey
Det här spelar jag just nu...

Tänkte börja med en liten följetång på min blogg där jag en gång i veckan visar vad det är för spel som snurrar hos mig. Utan någon större väntan ger jag er därför veckans heta potatisar:

Nintendo DS - Elite Beat Agents, ett fantastiskt underhållande musikspel som drar till sig många blickar på stockholms buss- och tunnelbanelinjer.
Nintendo Wii - #Nitro Bike, ett racingspel som jag recenserar just nu. Ska vara en spirituell uppföljare till Excitebike, men i dagsläget känns det inte som om det klarar att leva upp till föregångaren. Mer om det senare i veckan dock.
PC - #Unreal Tournament III, tja vad ska man säga. Har lirat kopiösa mängder UT genom åren och UT3 är i mina ögon det kanske bästa. Visst GUI:n och sådant lämnar en del att önska, men spelmekaniken är riktigt grym. Tar det bästa från UT och UT2004 och mixar ihop det på ett mycket bra sätt.
Xbox 360 - #Devil May Cry 4, jag gav det 4/5 i min recension här på FZ och det förtjänar det verkligen. Ett måste för alla som gillar den här typen av spel helt enkelt.
Playstation 3 - #Call of Duty 4: Modern Warfare, det mesta har nog sagts om CoD4 och det är verkligen värt allt beröm det får. Annledningen till att jag lirar PS3-versionen är helt enkelt att mina arbetskamrater äger PS3or och då kändes det naturligt att välja den

Sådier, det var veckans val. Får se hur det ser ut nästa vecka ^^

#blogg

Medlem
Det här spelar jag just nu...

Tjosan, ser man på ! Är det inte UT3 CE-boxen man ser där? Nästan så att ögat tåras

(Kan ju passa på att tipsa alla andra om att det går lös för typ 200kr nu så köp köp köp!

Roligt att se att man inte är den enda som fann UT3 fenomenalt. Har också lirat kopiösa mängder UT genom åren (och U också, om man ska vara riktigt petig)

Medlem

haha akta massa konsoller du va

Medlem
Skrivet av prof:

haha akta massa konsoller du va

Eh, va?


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

1
Skriv svar