Lockarna faller...

Flakmonkey
Lockarna faller...

Om en dryg timma ska lockarna bort. Då sätter jag mig nämligen i mina goda vän Elins frisörstol och lämnar över mig själv i hennes våld. Som tur är sitter inte min styrka i håret - hoppas jag iaf - och därför ska det bara bli skönt att slippa den här vintermanen. Mitt hår blir nämligen inte bara långt när det växer utan också stort vilket gör det en aning bångstyrigt. Nej kortare ska det allt bli, men med vissa måtta. Lite färg får det också bli, lite slingor/highlights eller vad det nu kallas så att det blir lite liv i det hela. Fjolligt? Mycket möjligt, men det är smällar man får ta ibland.

Idag ska jag också renskriva min recension av #Nitro Bike och för de som redan nu vill veta vad jag tycker om spelet trycker jag in följa passage:

Citat:

Tyvärr förbyttes emellertid förväntningarna snart till frustration och även om det blev bättre under min vecka med spelet blev det aldrig riktigt kul.

Inte världens bästa spel alltså och jag känner verkligen att jag måste spela #Super Mario Galaxy snart. Annars riskerar jag att ledsna helt på den här maskinens spelutbud.

Apropå spelutbud så är det ju löning idag och jag sitter därför här och funderar så smått på vilka spel som måste införskaffas. Jag har faktiskt en hel del i backloggen som måste klaras av. Bland annat har jag inte köpt #The Darkness ännu och det borde ju gå att få tag på billigt. Till Wii måste jag som sagt skaffa Mario och jo jag är väl medveten om att jag borde skämmas för att jag inte har köpt det, men då jag inte har haft tid för att spela det har det känts onödigt att köpa det. Till Playstation 3 är det främst #Uncharted: Drake's Fortune som lockar, faktiskt mer än Mario.

Hmm... Webhallen är ju bara en musklick bort... farligt... så farligt....

Läste förresten att Phil Harrison slutar hos Sony och jag tycker att det är rejält trist. Inte för att jag gillar Sony utan för att han var en karismatisk person som gjorde spelbevakningen roligare. Detsamma gäller Peter Moore som ingen har lyckats fylla upp för hos Microsoft. Visst har dessa båda herrar snackat en hel del skit, men de har alltid varit underhållande när det gjort det. Nu känns det som om det kan bli betydligt mer ointressant att fälja konferenser och annat, men det är kanske bara positivt?

#blogg

1
Skriv svar