Prey avklarat - vad kommer härnäst?

Flakmonkey
Prey avklarat - vad kommer härnäst?

Sådier, då var #Prey avklarat. Jo jag vet att det är ett relativt gammalt spel, men eftersom det kostade 100 kr och det ändå fått hygglig kritik så ville jag ändå ge det en chans. Kan inte säga att jag ångrar mitt beslut då jag bara kan konstatera att det var en helt okej shooter. I kortaste laget och för lätt, men jag behövde åtminstone inte tvinga mig igenom det vilket är ett gott betyg i sig Ska bli intressant att se vad de gör med uppföljaren också, finns ändå en grund att stå på som ger #Human Head gott om möjligheter för att skapa något intressant.

Nu står jag dock inför ett nytt val då jag ska sätta igång med något nytt spel. Har en hel del att välja från backloggen att välja på, men samtidigt finns det mycket "nytt" som jag inte har hunnit spela ännu heller... #Mass Effect tex... #Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots har jag inte heller hunnit ta mig igenom... #Final Fantasy XII har jag inte heller börjat spela vilket inte är något annat än en skam... Ska inte ens tala om Wii-titlarna jag inte skaffat ännu med #Super Mario Galaxy i spetsen...

Nej jag får helt enkelt sätta mig ner i soffan imorgon och ta det första som faller mig på, sen är det bara att spela det tills det är avklarat och jag kan ta tag i nästa... Är trött på att ha en massa spel som jag aldrig tagit mig igenom, måste bli en ändring - dags att lira mer effektivt!

#blogg

Medlem
Prey avklarat - vad kommer härnäst?

helt rätt

Medlem

Oj! Nosnos. Det var längesedan man såg nått av dig.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

SMG+recension!


signatur

Tempus fugit.

Medlem

Har också en hel del jag måste klara ,som ligger i hyllan, bl.a Beyond Good & Evil, som ska vara bra, och S.T.A.L.K.E.R:)

Go for Super Mario Galaxy!

1
Skriv svar