Mikrovågsugn bortskänkes!

Flakmonkey
Mikrovågsugn bortskänkes!

Enda sedan jag flyttade in i lägenheten så har jag haft en mikrovågsugn ståendes i köket. Den lämnades kvar av damen som jag köpte lägenheten av vilket visserligen var snällt av henne, men när jag idag tänkte igenom det hela så insåg jag att jag inte har använt den mer än en handfull gånger på ett år. Därför så tog jag beslutet att den helt enkelt bara tog upp plats. Allt som kan göras i den kan jag göra på annat sätt, bara det att det krävs lite planering, och att jag kan använda utrymmet på annat sätt. Har ju tex funderat länge på var jag skulle kunna få in ett vinställ och nu har jag det

Därför finns det nu en mikrovågsugn att hämta i Bagarmossen så bor du i närheten så är det bara att komma och hämta den. Är verkligen ingen värstingugn att tala om men den värmer allt man stoppar in där på ett kick och det är väl ändå huvudsaken?

#blogg

Medlem
Mikrovågsugn bortskänkes!

Usch för microvågsugnar. Bara bra för att värma upp matrester (vilket går lika bra på en massa andra sätt) och att ta upp en massa plats. Slå sönder den (och filma) och släng upp på youtube? Eller bygg ett microvågsvapen av den? Få bort den från den här världen bara

Medlem

Luktar den illa? Saker folk lämnar kvar brukar lukta illa.

Flakmonkey
Skrivet av Jokkocze:

Usch för microvågsugnar. Bara bra för att värma upp matrester (vilket går lika bra på en massa andra sätt) och att ta upp en massa plats. Slå sönder den (och filma) och släng upp på youtube? Eller bygg ett microvågsvapen av den? Få bort den från den här världen bara

Hehe, får kanske gå lite Office Space på den? Tror dock att det blir att köra iväg den till tippen så att den kan källsorteras lite fint iaf, så den gör så lite skada som möjlig - om ingen vill ha den dvs

Skrivet av kebbe:

Luktar den illa? Saker folk lämnar kvar brukar lukta illa.

Den luktar ingenting, har rengjort den så fint så fint.

Medlem

Synd att jag är alldeles slö för att orka åka och hämta den


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av Jokkocze:

Usch för microvågsugnar. Bara bra för att värma upp matrester (vilket går lika bra på en massa andra sätt) och att ta upp en massa plats. Slå sönder den (och filma) och släng upp på youtube? Eller bygg ett microvågsvapen av den? Få bort den från den här världen bara

Det provade faktiskt mythbusters, utan något roligt resultat. (att bygga supervapen av massa micros)

1
Skriv svar