Dungeons & Dragons Online uppdateras

Robot
Medlem
Dungeons & Dragons Online uppdateras

Jag provade detta spelet igår - blev lite förvånad över att se en nyhet idag om det. Dock har jag inte kommit vidare långt. Känns som det fattas något. Kanske jag borde ge det en ordentlig chans? Har vi några DDO fans där ute som kan berätta hur det blir sen? (tyckte dess tutorial var riktigt urusel med urusla voiceovers - det är ungefär vad jag gjort än så länge. Bara kommit ut ur tutorialen)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Jag tycker det är trevligt, klart roligare än vanliga MMOs då det inte går ut på att grinda fiender. I viss mån grindar man istället dungeons, men det är helt ok, roligt att se hur mycket fortare/bättre man klara en dungeon efter några varv. Många av dem är även väldigt roliga


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Inte kommit vidare långt i DDO själv, sådär lvl6-8. Vid lvl4 blir det knepigare och det hjälper att ha med en eller två andra spelare eller hirelings för att klara av dungeons.
DDO är helt klart ett av de bästa f2p just nu, och det är inte särskilt dyrt att spela i längden/aktivt jämfört med de andra. Att man kan välja att betala månadskostnad är finfint med.

Medlem

Jag gillar DDO då det är så lätt att hitta en random grupp och börja äventyra i grottor i det. Tyvärr är det just lite för mycket grottor och inomhusmiljöer. Det finns ett gäng uppdrag där man slåss under bar himmel, och de är de bästa uppdragen enligt mig.

Sedan är wizard i DDO en helt underbart rolig klass. Kan vara den roligaste klassen jag nånsin spelat i ett mmo. Urgrym supportklass på så många sätt, och sägs vara rätt bra i pvp med mot slutet.

1
Skriv svar